Desember 2015 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Har jeg sendt deg PM tilbake? Jeg kan ikke huske nicket ditt i farta... Jeg svarer alle på PM når jeg legger de til :)
Beklager mas altså, men har du fått meldingen jeg sendte deg? Bare lurer på om det er en spesiell grunn til at jeg ikke får tilgang til det skjulte forumet... Jeg tror egentlig jeg oppfyller alle kriteriene, med mindre jeg ikke forstår kriteriene da...
 
Last edited:
Man må ha vært medlem i en mnd for å få tilgang ikke sant? :)
 
Beklager mas altså, men har du fått meldingen jeg sendte deg? Bare lurer på om det er en spesiell grunn til at jeg ikke får tilgang til det skjulte forumet... Jeg tror egentlig jeg oppfyller alle kriteriene, med mindre jeg ikke forstår kriteriene da...
Lurte på akkurat det samme , har ikke blitt lagt til jeg heller sendte melding for flere dager siden :/
 
Noen som kan hjelpe meg med å få tilgang til skjult forum igjen? ☺
 
Lurte på akkurat det samme , har ikke blitt lagt til jeg heller sendte melding for flere dager siden :/
Dere har begge fått tilgang av meg, så nå må dere vente på admin så er dere inne. Jeg sitter ikke på dataen hver dag, så jeg får ikke alle inn øyeblikkelig.
 
Beklager mas altså, men har du fått meldingen jeg sendte deg? Bare lurer på om det er en spesiell grunn til at jeg ikke får tilgang til det skjulte forumet... Jeg tror egentlig jeg oppfyller alle kriteriene, med mindre jeg ikke forstår kriteriene da...
Du har blitt godkjent av tilgangsansvarlig, så det er berre det tekniske som gjenstår. Det vil mest sannsynlig verte ordna i løpet av veka :)
 
Forstår ikke opplegget med at man skal poste så mange innlegg for å få være i en gruppe man passer inn. Føler jeg må skrive mye svada bare for å få innpass. Men siden det er slik babyverden vil ha det så, vent på mye kjedelige kommentarer fra meg ;)
 
Forstår ikke opplegget med at man skal poste så mange innlegg for å få være i en gruppe man passer inn. Føler jeg må skrive mye svada bare for å få innpass. Men siden det er slik babyverden vil ha det så, vent på mye kjedelige kommentarer fra meg ;)

Er bare å delta i vanlige samtaler ute på det åpne forumet. Er stort sett der det skjer også :)
 
Admin sa både sist og nå at du har tilgang, så det er nok noe med app'en din eller noe..
 
Hei
har sendt inn søknad for flere dager siden. Oppfyller alle kravene :) Lurer på om det er noe jeg har gjort galt ettersom jeg enda ikke er godkjent?
 
Hei
har sendt inn søknad for flere dager siden. Oppfyller alle kravene :) Lurer på om det er noe jeg har gjort galt ettersom jeg enda ikke er godkjent?
Jeg har ikke fått melding, så prøv å send meg på ny :) Jeg er ikke på dataen hver dag, men bruker å samle opp og godkjenne ca en gang i uka :)
 
Noen som vet når mamabear er tilbake fra ferie? :)
Sendte pm 13.aug, men ikke hørt noe tilbake :)
 
Back
Topp