Lurt igjen!

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Denne bebisen er en luring altså!
I går kveld og tidlig i natt var jeg så sikker på at nå er det bare å dra på føden ... for fjerde gang siste uka eller no sånt :P

er 4 dager siden termin, skule ønske han ville komme ut snart. Får vonde sammentrekninger på kveldstid nesten hver dag, som bygger seg opp i styrke utover kvelden, men gir seg helt når jeg sovner. Flere som har det sånn?
De var litt annerledes i går enn de har vært, nå varte de mye lengre (over 1 min) og var ganske vonde.

Synes det er ganske slitsomt å ha så mye vondt. Håper det er godt for noe ihvertfall! Moden er jeg så det kan nesten ikke være at det modnes mer heller :P

Det kommer plutselig i gang! De barna våre setter oss virkelig på en tålmodighetsprøve ❤️

Akkurat samme her. Hadde vonde sammentrekninger i går kveld/natt så trodde ho endelig hadde bestemt seg for å komme. Men de gav seg etter noen timer og jeg sovnet :/

Akkurat samme her. Hadde vonde sammentrekninger i går kveld/natt så trodde ho endelig hadde bestemt seg for å komme. Men de gav seg etter noen timer og jeg sovnet :/
Huff det er ganske slitsomt. MEN, det er nok godt for noe :P
En dag nærmere <3

Det kommer plutselig i gang! De barna våre setter oss virkelig på en tålmodighetsprøve ❤️

Ja, det er sant. Plutselig skjer det. Murrer en del i dag, jeg håååper det skjer noe. Prøver å slappe av så godt jeg kan i håp om at det skal hjelpe :P hehe

Men jeg skal ikke klage da. Jeg er ikke på overtid enda :). Termin er ikke før lørdag :)
Man har lov til å "klage" litt nå på slutten uansett tenker jeg ;) Er en del av det å være gravid for min del ihvertfall, hehe.. er ikke noe gøy å gå å tro at det er i gang og så er det ikke det.. da får man lov å bli lei :P

Back
Topp