Noen som har testet yoyo...

Jeg har 6+, ikke 0+, men er strålende fornøyd med yoyo! Den tar utrolig liten plass, er enkel å trille, har et kult design og er veldig enkel å slå sammen. Løp og kjøp!!

Brukes den til lille eller et eldre søsken?
Til lille :) hun er så lang og holder nakken stødig at hun i utgangspunktet kan bruke den nå, men vi venter til hun er 5 mnd :) hun har noen cm å gå på i bagen sin enda heldigvis.. Men har testet den med en venninnes baby på 5 mnd, koste seg hun :)

Til lille :) hun er så lang og holder nakken stødig at hun i utgangspunktet kan bruke den nå, men vi venter til hun er 5 mnd :) hun har noen cm å gå på i bagen sin enda heldigvis.. Men har testet den med en venninnes baby på 5 mnd, koste seg hun :)
Hvor lang er hun?:)

Får håpe hun trives i den da :) Her har jeg bestilt 0+, vi reiste på ferie med bare trille når storebror var 5 mnd, han både satt selv og krabba, men jeg angrer enda på at jeg ikke tok vogn med bag! Men alle er forskjellige, heldigvis :)
Men ikke reis på tur uten andre muligheter uten å vite at mini trives ☺

Back
Topp