Sinte eggstokker?

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Begynner å lure på om jeg har gjort noe galt med magen min. Der eggstokkene er, hverker jeg. Sånn sprengefølelse. Liten feber og litt snufsete grunnet allergier i tillegg. Så formen kunne vært bedre.

Tror jaggu jeg begynner å få en tannpine også, i en aldeles så fin tann t.o.m.

Også har jeg mine frynsete følelser som ikke tåler noenting. Den som fortalte meg at alt kom til å bli bedre etter uke 12, løy :(

Samboer spurte meg for noen dager siden om jeg ikke ville se den nye Jurassic Park filmen med han på kino, og jeg ble veldig gla og sa ja. I går sa han at han skulle ut med kompiser å se den i stedet.

"Brødrene" mine er noen idioter også.

Venter i tillegg på en vaskemaskin som aldri ser ut til å komme.

Vil bare sove bort all denne styggeskapen. Alle dårlige følelser og slikt. Er bare lei meg mesteparten av tiden nå uansett.

Liker du sjokolade? Isåfall er det lov å spise masse når all "dritten" samler seg opp :-P

God bedring på alle områder :)

Uff.. Ikke noe kjekt å ha det sånn.. :( Jeg er ikke bedre, så jeg venter på happy days, hvis de kommer :p

Uff, ikke noe morro å ha det sånn. Vil anbefale deg å prate med noen, for sånne følelser kan lett bygge seg opp fort I negativ retning.. Hilsen ei som gikk med depresjon i 4 år. Stor klem!

Takker for at dere alltid stiller opp på en eller annen måte og må innrømme at den siste tiden for meg har vært ekstra tung. Takket være dere har den vært litt lettere å håndtere/takle. Dere er alle herlige og fantastiske :) tusen takk

Takker for at dere alltid stiller opp på en eller annen måte og må innrømme at den siste tiden for meg har vært ekstra tung. Takket være dere har den vært litt lettere å håndtere/takle. Dere er alle herlige og fantastiske :) tusen takk
Det er veldig deilig å "tømme" seg, og iallefall til andre som kan forstå deg. :) Håper dagene fremover blir lettere for deg, og du kan bare nyte det som vokser i magen din ♡
Hver gang jeg får negative tanker om ett eller annet, så tenker jeg bare "tenk hva jeg får i desember?" Så blir jeg varm og god inni meg. :)

Back
Topp