Begynner å lure på om jeg har gjort noe galt med magen min. Der eggstokkene er, hverker jeg. Sånn sprengefølelse. Liten feber og litt snufsete grunnet allergier i tillegg. Så formen kunne vært bedre.
Tror jaggu jeg begynner å få en tannpine også, i en aldeles så fin tann t.o.m.
Også har jeg mine frynsete følelser som ikke tåler noenting. Den som fortalte meg at alt kom til å bli bedre etter uke 12, løy
Samboer spurte meg for noen dager siden om jeg ikke ville se den nye Jurassic Park filmen med han på kino, og jeg ble veldig gla og sa ja. I går sa han at han skulle ut med kompiser å se den i stedet.
"Brødrene" mine er noen idioter også.
Venter i tillegg på en vaskemaskin som aldri ser ut til å komme.
Vil bare sove bort all denne styggeskapen. Alle dårlige følelser og slikt. Er bare lei meg mesteparten av tiden nå uansett.
Tror jaggu jeg begynner å få en tannpine også, i en aldeles så fin tann t.o.m.
Også har jeg mine frynsete følelser som ikke tåler noenting. Den som fortalte meg at alt kom til å bli bedre etter uke 12, løy
Samboer spurte meg for noen dager siden om jeg ikke ville se den nye Jurassic Park filmen med han på kino, og jeg ble veldig gla og sa ja. I går sa han at han skulle ut med kompiser å se den i stedet.
"Brødrene" mine er noen idioter også.
Venter i tillegg på en vaskemaskin som aldri ser ut til å komme.
Vil bare sove bort all denne styggeskapen. Alle dårlige følelser og slikt. Er bare lei meg mesteparten av tiden nå uansett.