☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Kjenner dere på kroppen at dere har eggløsning eller får dere bekreftet det kun ved bruk av lh tester? Lurer veldig på det der.. kjenner ikke mye til EL denne pp, men forrige mnd fans det ikke tvil.
Veldig øm i magen rett etter, så kjenner det godt :)

Jeg merker ikke når jeg har El :-/
Dette er første PP og hadde positiv eltest i 2 dager for så å bli negativ. Ikke noe elslim eller noe :-S

Gleder meg til ikm nermer seg, og alle her inne begynner å teste! Har sett på ikm tråder for tidligere uker, å det er så spennende, å gøy å se de som får positiv <3 Skulle ønske tiden gikk litt raskere ;)

10 dager til testing!:)

Føler meg veldig negativ i forhold til prøvinga for tiden, og spesielt når de svartens el-testene ikke gir ordentlig utslag. Er på CD20 og har i dag fått en ganske sterk strek etter flere svake. Tror den var like sterk på CD16 da, Men har ikke hatt noen utslag siden vi begynte å prøve hvor teststreken på el-testen faktisk har vært like sterk som kontrollstreken. Og det plager meg, for sist vi prøvde hadde jeg flere dager hvor strekene var like sterk, og et par dager hvor kontrollstreken var sterkere enn teststreken.

I tillegg er det vanskelig å få inn prøvinga så ofte som jeg syns det burde vært, for selv om vi har lyst, så er det kvelder hvor den ene ikke er hjemme, eller det er så sent at det ødelegger for å stå opp tidlig neste morgen, eller man bare er så trett og sliten at det ikke blir. Bare 4 dager til da, så er det sommerferie! Så hvis det ikke klaffer denne syklusen, har vi i alle fall to prøveperioder til i løpet av sommerferien. Men nå har det gått 6 mnd siden jeg ble konisert, og det er på tide å ta nye kontrollprøver. Jeg fikk vite i høst at jeg hadde et hpv-virus som var kjent for å være ganske høy-risk i forbindelse med celleforandringer, så jeg kjenner jeg er ganske negativ der også, har sikkert fått nye forandringer slik at det ikke er smart å bli gravid... Er generelt ganske negativ for tiden!:depressed:

Føler meg veldig negativ i forhold til prøvinga for tiden, og spesielt når de svartens el-testene ikke gir ordentlig utslag. Er på CD20 og har i dag fått en ganske sterk strek etter flere svake. Tror den var like sterk på CD16 da, Men har ikke hatt noen utslag siden vi begynte å prøve hvor teststreken på el-testen faktisk har vært like sterk som kontrollstreken. Og det plager meg, for sist vi prøvde hadde jeg flere dager hvor strekene var like sterk, og et par dager hvor kontrollstreken var sterkere enn teststreken.

I tillegg er det vanskelig å få inn prøvinga så ofte som jeg syns det burde vært, for selv om vi har lyst, så er det kvelder hvor den ene ikke er hjemme, eller det er så sent at det ødelegger for å stå opp tidlig neste morgen, eller man bare er så trett og sliten at det ikke blir. Bare 4 dager til da, så er det sommerferie! Så hvis det ikke klaffer denne syklusen, har vi i alle fall to prøveperioder til i løpet av sommerferien. Men nå har det gått 6 mnd siden jeg ble konisert, og det er på tide å ta nye kontrollprøver. Jeg fikk vite i høst at jeg hadde et hpv-virus som var kjent for å være ganske høy-risk i forbindelse med celleforandringer, så jeg kjenner jeg er ganske negativ der også, har sikkert fått nye forandringer slik at det ikke er smart å bli gravid... Er generelt ganske negativ for tiden!:depressed:

Offda toneany.. :/ Jeg blir forvirra av de der eggløsningstestene jeg....! Gidder ikke å bestille nye til (forhåpentligvis ikke) neste pp.. ja, er ikke alltid det er tid for noe prøving, er så kjedelig når det ikke klaffer. Vi har aldri vert så aktiv som nå med prøvinga, men her er det plutselig unger i senga vår på kvelden, så da utgår den akten :P
Har dere fått prøvd noen ganger iallefall denne pp? krysser fingrene for deg :) og om det ikke klaffer nå så hjelper det nok veldig med ferie. få slappet av, god tid sammen :)

Offda toneany.. :/ Jeg blir forvirra av de der eggløsningstestene jeg....! Gidder ikke å bestille nye til (forhåpentligvis ikke) neste pp.. ja, er ikke alltid det er tid for noe prøving, er så kjedelig når det ikke klaffer. Vi har aldri vert så aktiv som nå med prøvinga, men her er det plutselig unger i senga vår på kvelden, så da utgår den akten :p
Har dere fått prøvd noen ganger iallefall denne pp? krysser fingrene for deg :) og om det ikke klaffer nå så hjelper det nok veldig med ferie. få slappet av, god tid sammen :)

Ikke sant, har jo det aspektet også, denne gangen har vi et barn fra før som plutselig er en liten cockblock, er så jeg får lyst til å informere henne om at hvis hun faktisk ønsker seg en baby, så må hun holde seg i sin egen seng så vi får mulighet til å lage en. ;)
Har fått inn et par økter med prøving hvor vi begge faktisk klarte å fullføre, og jeg tror jeg skal prøve å ta initiativ til en omgang i dag også, siden jeg føler meg veldig slimete, bare i tilfelle. :p

Sist gang hvor jeg fikk en veldig sterk test rundt cd 20 var jeg fri for tester, og tenkte kanskje el var seint, og da kom sikkert tr sent også, men den kom jo bare en dag senere enn forventet, så jeg tenker jo også på om syklusen har endret seg veldig og kanskje jeg har sånn defektiv lutealfase eller hva da... Skal teste videre, bare så jeg har en oversikt, men jeg kjenner meg altså ikke optimistisk.

Har ett skikkelig avslappet forhold til prøvinga denne Mnd kjenner eg. Ganske behagelig igrunn :-) etter ett halvt år. He he. Men, gleder meg til fredag då! Hadde tenkt å Vente til IKM med å teste, men vi skal i en dag på fredag så vil gjerne teste først. :) 10 dpo på fredag:)

Har ett skikkelig avslappet forhold til prøvinga denne Mnd kjenner eg. Ganske behagelig igrunn :) etter ett halvt år. He he. Men, gleder meg til fredag då! Hadde tenkt å Vente til IKM med å teste, men vi skal i en dag på fredag så vil gjerne teste først. :) 10 dpo på fredag:)

Er 9DPO på fredag og tenker at jeg svir av en test på morningen, det er så lenge jeg klarer å vente... det er iallefall målet! :p

Var hos gyn i dag. Fant ingen stor folikkel så el har vært en eller annen gang :P
Hun mente jeg vil få mensen denne syklusen. Kjip beskjed. Håper hun tar feil. Så fikk jeg en ny resept på litinus som hun vil jeg skal begynne med etter el.

Ikke sant, har jo det aspektet også, denne gangen har vi et barn fra før som plutselig er en liten cockblock, er så jeg får lyst til å informere henne om at hvis hun faktisk ønsker seg en baby, så må hun holde seg i sin egen seng så vi får mulighet til å lage en. ;)
Har fått inn et par økter med prøving hvor vi begge faktisk klarte å fullføre, og jeg tror jeg skal prøve å ta initiativ til en omgang i dag også, siden jeg føler meg veldig slimete, bare i tilfelle. :p

Sist gang hvor jeg fikk en veldig sterk test rundt cd 20 var jeg fri for tester, og tenkte kanskje el var seint, og da kom sikkert tr sent også, men den kom jo bare en dag senere enn forventet, så jeg tenker jo også på om syklusen har endret seg veldig og kanskje jeg har sånn defektiv lutealfase eller hva da... Skal teste videre, bare så jeg har en oversikt, men jeg kjenner meg altså ikke optimistisk.

Ja, da skader det ikke å hoppe i det i dag også ;) Håper dere får sengen for dere selv, og at frøken cockblock er travelt opptatt med å drømme fine drømmer i egen seng i natt ;)

Var hos gyn i dag. Fant ingen stor folikkel så el har vært en eller annen gang :p
Hun mente jeg vil få mensen denne syklusen. Kjip beskjed. Håper hun tar feil. Så fikk jeg en ny resept på litinus som hun vil jeg skal begynne med etter el.

Kan hun se det så tidelig da, at du får mensen og ikke er gravid?...

Kan hun se det så tidelig da, at du får mensen og ikke er gravid?...
Aner ikke jeg. Hun sa ikke noe mer enn det. Og ikke spurte jeg heller. Dum som jeg er. Men er uansett ikke så farlig for jeg vet at mensen kommer som vanlig hver mnd :/

6 dpo I dag :D testet positivt 6 dpo I 2013 skal brenne av første på fredag og krysser fingerne :)
Oi, så spennende :D Er det mulig å få positiv så tidelig ?? Du er heldig. Jeg har testa en eller to dager før ikm før, og fått en svak strek, så jeg er nok ikke en som får svar så fort! Gleder meg til å se tester :D

Aner ikke jeg. Hun sa ikke noe mer enn det. Og ikke spurte jeg heller. Dum som jeg er. Men er uansett ikke så farlig for jeg vet at mensen kommer som vanlig hver mnd :/

Satser på at tr avbestiller turen til deg ;)

Kan flytte meg til ikm fredag 26.06, tror det blir mest riktig. Hvis dette stemmer er jeg 3 dpo i dag. Tenker kanskje å teste på søndag 9 dpo. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. ;)

Flere som har testeplaner?

Jeg er egentlig litt usikker på sykluslengden min, den lurte meg litt sist mnd. Så kommer sikkert til å teste tilfelle IKM er tidligere enn antatt;) Men jeg hadde sterke eggløsningssmerter på torsdagen, så jeg tror virkelig at det var el... Å, er så utolmodig at jeg blir kvalm. Sitter å leiter etter symptom, mest sannsynelig 4dpo! er det mulig liksom...! Haha.
Jeg har bare tre tester igjen da, så får vel skynde meg å bestille nye ;)

Sisst bestilte jeg fra billigetester.no tror jeg det var, men ser ut som de fleste bruker en dansk side? er det lang leveringstid fra den, og er testene like?:)

Back
Topp