Modningsakupungtur.

Litamor

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Noen som har positiv erfaring med modningsakupunktur? Jeg fikk i dag,og skal tilbake på onsdag, fredag osv.. Noen som har prøv og følte at det hjalp? Evt andre erfaringer?

Lurer på det samme :)
Akkurat vært på kontroll hos jm og vi skal på akupunktur i morgen tidlig :) ikke akkurat for modning, fordi at jeg allerede er ganske moden.. men for avslapping såvidt jeg skjønte det :)

Prøvde akupunktur mot kvalme for 3 år siden med storebror men da begynte jeg bare å spy :p

Lurer på å snakke med jordmødrene om det etterpå.. Enten for modning eller for igangsetting.. Eller rett og slett for å få sove i kveld..

Jeg fikk akupunktur av JM 3 ganger. Da jeg ble sendt for å settes igang var det helt umodent.. Men hører det fungerer på noen, og noen ikke:)

Jeg fikk nåler på mandag. Tirsdag ble lillebror født:-) noen responderer godt på nåler. Andre ikke. Jeg hadde xtrem effekt:-) Men var nok begynt å modnes.

Jeg fikk nåler på mandag. Tirsdag ble lillebror født:-) noen responderer godt på nåler. Andre ikke. Jeg hadde xtrem effekt:-) Men var nok begynt å modnes.
Da krysser jeg for at det funker her også. Merka jo at jeg "reagerte" på dem, men om det blir fødsel av det.. Det vet jeg jo ikke :0)

Begynte hos akupunktør forrige uke, hadde time igjen i dag og skal på fredag igjen. Har ikke merket noe spes enda, men... Hun setter for avspenning og modning

Back
Topp