~ Vårt største ønske ~

Ja, for poenget med tullete syklus er jo...? Ingenting?
Håper dette er din nye normal nå!

Nei det må gudene vite.. Håpløst at det, i tillegg til så mye annet, skal gjøre det så vanskelig for mange å bli gravid. Helt bortkasta ! Ja da blir jeg lykkelig ! Gjør det såå mye enklere å følge med, og ikke minst vite når man skal legge inn aksjer ! Det tærer på når også mannen er lei ustabiliteten, så vi får bare håpe :)
 
PP 13 - 5 DPO
Det er så deilig å kun være på CD 20, men likevel ha kommet så langt i dpoland ! Kan bli vandt til dette her altså :) Blir noen spennende dager fremover iallefall, for i morgen får mannen svar på sædprøven sin og jeg skal sta å ta blodprøver igjen siden jeg da er på CD21, og jeg får da vite om jeg faktisk har eggløsning ! Spennende :D Gleder meg iallefall til å få teste pergo neste syklus, så håper det gjør susen for oss :D
 
PP 13 - 8 DPO
Dagene flyr avgårde og jeg har allerede kommet til 8 dpo. Er så rart å ha kommet så langt så tidlig i syklusen ! Men er kjempedeilig :) Testetøsa kom frem allerede i går, den første testen ble svidd av i går.. Såklart altfor tidlig, men skyggestrekene kom både i går og i dag, sånn som alle andre gangene jeg har testa.. Målet er å få brukt opp jallatestene sånn jeg slipper de dere skyggene :) Håper såklart de blir sterke og fine, men har ikke troa på denne ppen..

Mannen fikk svar på sædprøven sin idag også og alt så heldigvis helt toppers ut :) Da gjenstår det egentlg bare å finne ut om egglederne mine er tette, siden alt så bra ut ellers på innvendig ul :) Hun skulle iallefall ringe meg opp igjen når hun får svar på de siste blodprøvene jeg tok på mandag, og da får jeg vite om jeg virkelig har eggløsning :)

Ellers kan mensen snart bare komme såpass jeg får testa pergo ! Vet ikke hva som gjør det, men jeg har så troa på det :D
 
PP 13 - 9 DPO
Dagene flyr avgårde, merkelig nok. Nå driver jeg og skal bruke opp noen jallatester fra ebay, til testetøsa sin store glede, og har testa siden 7 dpo. Grunnen til at jeg kaller de jallatester er at jeg får skygger på samtlige tester, uansett hvor jeg er i syklusen.. Først er de blenda, så kommer det opp en strek, da det skjer noe rart med streken, og så blir den blenda igjen.. Blir så oppgitt !

image.jpg

To streker, som plutselig blir til en :( Glad jeg vet om det så jeg slipper forhåpninger..
 
PP 13 - 9 DPO
Dagene flyr avgårde, merkelig nok. Nå driver jeg og skal bruke opp noen jallatester fra ebay, til testetøsa sin store glede, og har testa siden 7 dpo. Grunnen til at jeg kaller de jallatester er at jeg får skygger på samtlige tester, uansett hvor jeg er i syklusen.. Først er de blenda, så kommer det opp en strek, da det skjer noe rart med streken, og så blir den blenda igjen.. Blir så oppgitt !

Vis vedlegget 120088

To streker, som plutselig blir til en :( Glad jeg vet om det så jeg slipper forhåpninger..
Oi! Den der ville jeg ha tatt som positiv :eek: Håper du snart får to fine streker som IKKE blir til en igjen :)
 
Oi! Den der ville jeg ha tatt som positiv :eek: Håper du snart får to fine streker som IKKE blir til en igjen :)

Ja ikke sant ! Jeg trodde det første gangen den ble sånn, men nå vet jeg heldigvis at det bare er tull ! Drittester :p Ja det håper jeg også altså ! Men nå får testetøsa kost seg med å bruke opp tester mens vi venter på IKM :D Haha
 
PP13 - 13 DPO
Ja tenk på det, denne ppen har gått vanvittig fort ! Har testa daglig nå i mange dager, og har ikke fått noe annet enn skyggestreker. Både på ebaytestene, bt og cb+.. Nå skal jeg få rumpa i gir og få komt meg ned på apoteket og henta ut pergoen :) Er så spent på hvordan det blir, og er redd jeg har for høye forventninger til det. Har ikke hørt fra gyn enda heller ang blodprøvene mine, men hun sa hun skulle ringe når hun hadde fått svaret :)

Tenk at vi skal inn i pp14 ! Vi skal inn i vår 14. mnd med prøving. Det tærer på altså.. Iallefall når vi både kunne vært gravide for lengst oog vi kunne hatt en baby på denne tiden her om det hadde klaffa.. Nå den siste tiden har mange av langtidsprøverne fått positive tester og flytta inn på terminforum, og mange nye prøvere får positive tester etter bare noen få pper.. Synes det er urettferdig jeg :(
 
Sender deg en klem! Håper pergo gjør susen :D Det er noe drit å gang på gang på gang bli værende igjen her på FS :( Håper vi snart kan flytte!
 
Sender deg en klem! Håper pergo gjør susen :D Det er noe drit å gang på gang på gang bli værende igjen her på FS :( Håper vi snart kan flytte!

Tusen takk ❤️ Ja må bare ha troa på at det er det som skal til, når alt annet ser ut til å være som normalt både hos meg og mannen :) Det er noe skikkelig dritt ! Vi har jo "bare" prøvd i 13 mnd, og her er mange, som deg for eksempel, som skulla fått flytta ut for lengst, men likevel så stikker det litt når en etter en kommer med sine positive tester :( Men ja ! Nå må vi snart få flytte ❤️ Ut med alle langtidsprøverene og inn med alle nybegynnerene :D
 
13 dpo og jeg er ferdig testa for denne runden :) Null niks og nada denne gangen heller, så da håper jeg bare tanta kommet som avtalt så jeg så snart som mulig får begynt på pergo :)

image.jpg
 
PP 14 - CD 1
Da kom heldigvis tanta som avtalt i dag tidlig. Hadde passet best om hun kom i går, men det får man nok ikke gjort så mye med. Vi er iallefall ved godt mot og gleder oss så til å få testa pergo ! Klør i fingrene, så håper dagene går fort nå :)
 
PP 14 - CD 6
Da har tanta endelig pakka sakene sine og dratt for denne gang og jeg har allerede tatt den tredje pergotabletten. Håper virkelig den gjør susen og at dette er måneden vi endelig skal bli gravide :) Er iallefall lov å håpe :) Hørte ikke noe fra gyn forrige uke ang blodprøvene jeg tok på cd 3 og 21, men regner med hun ringer en dag i løpet av uka som kommer :)

Ellers begynner snart ELtestinga og aksjeinnleggingen, og planen er annenhver dag fra ca 10 og minst et par dager etter EL så vi er helt sikre på at vi har truffet :)
 
PP 14 - CD 6
Da har tanta endelig pakka sakene sine og dratt for denne gang og jeg har allerede tatt den tredje pergotabletten. Håper virkelig den gjør susen og at dette er måneden vi endelig skal bli gravide :) Er iallefall lov å håpe :) Hørte ikke noe fra gyn forrige uke ang blodprøvene jeg tok på cd 3 og 21, men regner med hun ringer en dag i løpet av uka som kommer :)

Ellers begynner snart ELtestinga og aksjeinnleggingen, og planen er annenhver dag fra ca 10 og minst et par dager etter EL så vi er helt sikre på at vi har truffet :)
Krysser alt jeg har for deg kjære :D
 
Dere må ha masse lykke til! Krysser fingrene for dere. :D
 
PP 14 - CD 8
Siste tablett er herved inntatt, og vi er superspente på resultatet :D Var like før jeg glemte av hele greia da jeg sovna på sofaen etter jobb idag. Såklart den eneste dagen med fint vær.. Typisk meg :p Jaja, nå går jeg bare å venter på at det skal bli fredag såpassdet skal bli helg og tidenes personalfest ! Jeg gleder meg sånn at jeg nesten sprekker :D Juhuu !
 
Back
Topp