Ja, helt til hun får én sånn dråpe i munnen. Da er det takk og farvelMen helsesøster sa det var bare å venne de til smaken så gikk det seg til etter hvert. Det gikk litt bedre i dag hvertfall
![]()
bra det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt til hun får én sånn dråpe i munnen. Da er det takk og farvelMen helsesøster sa det var bare å venne de til smaken så gikk det seg til etter hvert. Det gikk litt bedre i dag hvertfall
![]()
Kan du ikke prøve å dryppe de inn i en sånn easy-tran sprøyte, og så sprøyte den inn i munnen hennes? Det er jo så få dråper, men kan hende det funkerJa, helt til hun får én sånn dråpe i munnen. Da er det takk og farvelMen helsesøster sa det var bare å venne de til smaken så gikk det seg til etter hvert. Det gikk litt bedre i dag hvertfall
![]()
Hmm.. Jeg har aldri vurdert å dryppe dråpene i sprøyta. Det var jo ikke så dumt. Skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å få 5 dråper inn i sprøyta nemligKan du ikke prøve å dryppe de inn i en sånn easy-tran sprøyte, og så sprøyte den inn i munnen hennes? Det er jo så få dråper, men kan hende det funker![]()
Hmm.. Jeg har aldri vurdert å dryppe dråpene i sprøyta. Det var jo ikke så dumt. Skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å få 5 dråper inn i sprøyta nemligMen vi har fremgang med skje nå altså
![]()
Bra det er fremgang uansettHmm.. Jeg har aldri vurdert å dryppe dråpene i sprøyta. Det var jo ikke så dumt. Skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å få 5 dråper inn i sprøyta nemligMen vi har fremgang med skje nå altså
![]()
Vanlig skje som jeg varmet litt først. Det gikk greit nok. Ingen store protesterhvilken skje bruker du forresten?
her bruker jeg plastikk barneskje.. vanlig metall ble absolutt ikke godtatt!
Hehe, ja de kommer jo så sakte de dråpene! Hun rekker jo å flytte den lille munnen før de kommer utBra det er fremgang uansettmen da har du alternativ. Her gikk det alltid 10-15 dråper av gangen fordi 10 av dem gjerne havnet utenfor. Nå putter jeg det bare i melken
![]()
Barneskjeene er gjerne grunnere og da er det lettere å få alt inn i munnen.. bare drar den ut inntil overleppa et par ganger her ;-)Vanlig skje som jeg varmet litt først. Det gikk greit nok. Ingen store protesterHadde ikke fått vasket plastikkskjeene ennå. Og så prøvde jeg hardt på å få skvisa inn både bleieskift og dråper før hun fikk mat, men hun er ikke så glad i å vente lenge på maten sin
![]()
Synes de var så dype de jeg hadde. De var grunnere de minste teskjeene mine. Testet overleppeteknikk i dag og fikk med en dråpe tilBarneskjeene er gjerne grunnere og da er det lettere å få alt inn i munnen.. bare drar den ut inntil overleppa et par ganger her ;-)