Innkallelse oul

Da fikk jeg innkallelsen til oul :D Den 26 august kl 09:00 er timen, og da er jeg 18+4 :D Da har jeg endelig en dato til å se fram til :)
Så fantastisk !! :D

Så fantastisk !! :D

Ja det var kjempe deilig å få den nå altså :D Føles jo ut som det er en evighet til, noe det er også :P Men da har jeg hvert fall en dato å se fram til når jeg har passert 12 uker :)

Å så spennende :D jeg skal på kontroll i morra så da får jeg se hvordan det blir men tror ikke jeg får før i uke 21 pga jeg er på sommerferie..

Legen min ville ikke ha meg til 1. Kontroll før uke 10-11 så har ikke time der før 25.6 jeg - da er jeg 10 uker på vei ... Jaja :) gleder meg til å få innkallelse jeg også ❤️

Spennende!:)

Å så spennende :D jeg skal på kontroll i morra så da får jeg se hvordan det blir men tror ikke jeg får før i uke 21 pga jeg er på sommerferie..

Å så kjedelig å måtte vente så lenge da :(

Legen min ville ikke ha meg til 1. Kontroll før uke 10-11 så har ikke time der før 25.6 jeg - da er jeg 10 uker på vei ... Jaja :) gleder meg til å få innkallelse jeg også ❤️

Ja er vel det som er mest normalt :) Men legen min vil alltid ha meg inn til tidlig kontroll :) Det skjønner jeg godt❤️

Å så kjedelig å måtte vente så lenge da :(

Ja du tuller eller?! Jeg skal på kontroll i morra, så skal spørre om jeg kan ta den på sjukehuset i Molde, så kan jeg få den litt tidligere, men vet ikke om de syns det er greit å ta det på et annet sjukehus enn der jeg skal føde?

Ja du tuller eller?! Jeg skal på kontroll i morra, så skal spørre om jeg kan ta den på sjukehuset i Molde, så kan jeg få den litt tidligere, men vet ikke om de syns det er greit å ta det på et annet sjukehus enn der jeg skal føde?

Jeg vet ikke hvordan det der er jeg, siden det da blir en annen plass som du sier. Men krysser fingrene for at det vil gå i orden :)

Så spennende :D tiden går litt fortere når man har små "delmål" gjennom svangerskapet :) Jeg hadde alltid nedtelling til neste jordmorkontroll/legetime forrige svangerskap sånn at jeg slapp å tenke på at det var sååå lenge til termin :p

Så spennende :D tiden går litt fortere når man har små "delmål" gjennom svangerskapet :) Jeg hadde alltid nedtelling til neste jordmorkontroll/legetime forrige svangerskap sånn at jeg slapp å tenke på at det var sååå lenge til termin :p

Det er sant det altså ;)

Jeg har time 10.8 kl 12

Først var det 10.8 kl 1130, men det kom brev etter noen dager om at pga uforutsette hendelser måtte de utsette timen min. Altså en halvtime.

Back
Topp