Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk !!Da fikk jeg innkallelsen til oulDen 26 august kl 09:00 er timen, og da er jeg 18+4
Da har jeg endelig en dato til å se fram til
![]()
Så fantastisk !!![]()
Må være fantastisk å ha en datoNå kan vi vel ordne en tråd for nedtelling til oul også da
![]()
Å så spennendejeg skal på kontroll i morra så da får jeg se hvordan det blir men tror ikke jeg får før i uke 21 pga jeg er på sommerferie..
Legen min ville ikke ha meg til 1. Kontroll før uke 10-11 så har ikke time der før 25.6 jeg - da er jeg 10 uker på vei ... Jajagleder meg til å få innkallelse jeg også
![]()
Å så kjedelig å måtte vente så lenge da![]()
Ja du tuller eller?! Jeg skal på kontroll i morra, så skal spørre om jeg kan ta den på sjukehuset i Molde, så kan jeg få den litt tidligere, men vet ikke om de syns det er greit å ta det på et annet sjukehus enn der jeg skal føde?
Så spennendetiden går litt fortere når man har små "delmål" gjennom svangerskapet
Jeg hadde alltid nedtelling til neste jordmorkontroll/legetime forrige svangerskap sånn at jeg slapp å tenke på at det var sååå lenge til termin
![]()