Juni!

Da var eggutthenting overstått og jeg venter på toget hjem, åtte egg ut og prøven til gubben var bra, så nå krysser vi alt for at det blir befruktet denne gangen ;)

Kjempebra resultat! Denne gangen skal der bare bli super befruktning!!

Ringte nå, to egg har blitt befruktet, så da ble det forhåpentligvis tilbakesetting i morgen sa hun, kan de ringe i morgen og si det ikke gikk bra likevel? Herregud hvor nervepirrende det her skal være da..
Så bra! Da får du kanskje inn 2 i morgen da :) ekstra spennende!
De kan ringe hvis eggene ikke deler seg riktig... Men det skal ikke skje. Begge skal dele seg perfekt og settes inn ;)

Så bra! Da får du kanskje inn 2 i morgen da :) ekstra spennende!
De kan ringe hvis eggene ikke deler seg riktig... Men det skal ikke skje. Begge skal dele seg perfekt og settes inn ;)
Hun sa ett inn og ett på frys om de var bra nok kvalitet. Dama som ringte hørtes så sur ut at jeg satt bare å ventet på at det ikke hadde gått bra denne gangen heller... Krysser alt for at de deler seg riktig da og jeg får satt inn gullegget i morgen... Herregud så nervøs jeg er...

Ringte nå, to egg har blitt befruktet, så da ble det forhåpentligvis tilbakesetting i morgen sa hun, kan de ringe i morgen og si det ikke gikk bra likevel? Herregud hvor nervepirrende det her skal være da..
Så bra! skjønner at du er nervøs, men det som skjedde sist gang skal ikke skje nå. I morgen er du ruger!

Jeg har planlagt innsett på tirsdag. Hadde uttak på torsdag med 7 fine egg, og har aldri vært så ut av meg selv av sinne,tårer og stress over at de ringer i morgen for å fortelle at ingen egg ble befruktet. Har gått rundt meg selv i hele helga og er helt utenfor. I tillegg har jeg fått kjent på bivirkningene av litinus. Livmorkramper så det synger etter.

Det sier noe om hva denne prosessen gjør med deg når jeg begynte å grine i morgest da jeg brente rundstykket jeg skulle ha til frokost

Hvordan går det med deg? :-)

Her går ting sakte... Venter fortsatt på tr. Hennes ankomst er estimert til torsdag.. Progynova er innkjøpt og ligger klar.

Back
Topp