BH-what to do?!

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Jeg sliter så utrolig med ømme pupper og såre brystvorter om dagen, så å gå med bh er rett og slett noe herk! :confused: Det strammer og er vondt uansett, gjør nesten til at jeg blir uvel... Greit nok hjemme, der kan jeg jo gå uten, men må jo nesten ha på bh på jobb og sånn!:p Har dere noen gode råd om HVA jeg kan gjøre??
Kan jo ta med det at jeg bruker bh-størrelse 75H, så det er ikke bare bare å få kjøpt noe nytt her omkring (på bygda)...:(

Har du prøvd sportsbh?? Min søster gikk mye med det i svangerskapet pga store og såre pupper.

Takk for tips!:) Den så veldig god ut! Det som er så kjipt for oss som trenger "spesialbh" er prisen, synes jeg..:( Jeg har jo ikke råd til å kjøpe meg x antall bh'er til 500-600,- , det blir dyrt i lengden...:confused:
Prisen e nåke drit, men så e kvaliteten deretter og ;)
Ellers så handle eg alt på Change, e medlem, så får 10% rabatt og den rabatten blir lagt til som bonuspoeng på kortet ditt så du kan handla for på neste kjøp ;)

Prisen e nåke drit, men så e kvaliteten deretter og ;)
Ellers så handle eg alt på Change, e medlem, så får 10% rabatt og den rabatten blir lagt til som bonuspoeng på kortet ditt så du kan handla for på neste kjøp ;)
Det er sant!;) Pleier å handle på Change jeg også, er medlem jeg og;) Men jeg må jo dra minst en time med bil for å komme meg på Change:p (Vet jeg kan bestille på nett, men jeg liker best å prøve før jeg kjøper sånne ting):)

Det er sant!;) Pleier å handle på Change jeg også, er medlem jeg og;) Men jeg må jo dra minst en time med bil for å komme meg på Change:p (Vet jeg kan bestille på nett, men jeg liker best å prøve før jeg kjøper sånne ting):)
Eg og, e 8 mil t nærmaste Change. Like best å handla i butikk eg og, spesielt BH ;)

Villa å prøvd sportsBH. Jeg har det problemet at de alt er for små for puppene mine :-P

Jeg måtte begynne å bruke amme bh sist svangerskap, og det var en lettelse å ta på ;) Anbefaler amme bh når puppene er så ømme :)

Kjøpte nye store og gode bher på Lindex her om dagen:) De har en mamma avdeling med mykere og store bher visst nok:)

Du kan prøve amnebh/topp, det bruker jeg de dagene jeg ikke makter å ha på vanlig bh bruker samme størrelse som deg i bh og bor på bygda, så skjønner godt du sliter. Det blir nok litt bedre etter hvert :)

Ja, håper på det:) Skal en tur på Change når jeg får lønning og se om jeg får kjøpt meg noe vettugt;)

Jeg personlig synes change er litt bortkastede penger har kjøpt en del bher der og de varer like lenge som de jeg har fra kapphal, Lindex og Cubus, og er kanskje ikke like behagelig og så er prisen uspiselig jeg vil anbefale deg ammebh og topper fra Lindex, de er geniale, behagelig stoff, de holder på plass, men samtidig er de ikke for stramme slik at du ikke får vondt i brystene☺️ prøv deg frem og dra innom flere forretninger å prøv før du bestemmer deg, det tjener du på! ☺️

Jeg personlig synes change er litt bortkastede penger har kjøpt en del bher der og de varer like lenge som de jeg har fra kapphal, Lindex og Cubus, og er kanskje ikke like behagelig og så er prisen uspiselig jeg vil anbefale deg ammebh og topper fra Lindex, de er geniale, behagelig stoff, de holder på plass, men samtidig er de ikke for stramme slik at du ikke får vondt i brystene☺️ prøv deg frem og dra innom flere forretninger å prøv før du bestemmer deg, det tjener du på! ☺️
Men hvordan finner du bher som passer fra Cubus osv da..? Jeg får alltid "dobbelpupp" i bher fra der..!:p:confused:

Back
Topp