BH-what to do?!

Jeg personlig synes change er litt bortkastede penger har kjøpt en del bher der og de varer like lenge som de jeg har fra kapphal, Lindex og Cubus, og er kanskje ikke like behagelig og så er prisen uspiselig jeg vil anbefale deg ammebh og topper fra Lindex, de er geniale, behagelig stoff, de holder på plass, men samtidig er de ikke for stramme slik at du ikke får vondt i brystene☺️ prøv deg frem og dra innom flere forretninger å prøv før du bestemmer deg, det tjener du på! ☺️
E ikkje alle så har små nok puppa t å handla på dei vanlige kjedebutikkane, då e da veldig godt med Change, så e spesialbutikk innen undertøy med ALLE str ;)
Sjøl bruke eg 75K/L, så har ikje sjanse i have om å finna nåke på ein vanlig klesbutikk :P Einaste plassen eg finne e Change og Netty, men på Netty e da dobbelt så dyrt så på Change igjen.. ;)

E ikkje alle så har små nok puppa t å handla på dei vanlige kjedebutikkane, då e da veldig godt med Change, så e spesialbutikk innen undertøy med ALLE str ;)
Sjøl bruke eg 75K/L, så har ikje sjanse i have om å finna nåke på ein vanlig klesbutikk :P Einaste plassen eg finne e Change og Netty, men på Netty e da dobbelt så dyrt så på Change igjen.. ;)

Har selv problemer med å finne rette størrelsen i vanlig kleabutikk, da jeg er 65H/I hos change. Jeg får opp til 75E ca i størrelser på Cubus f.eks, å prøver meg litt frem, spesielt nå når jeg ikke klarer å ha på meg noe som er trangt, men samtidig støtter godt ☺️

Har selv problemer med å finne rette størrelsen i vanlig kleabutikk, da jeg er 65H/I hos change. Jeg får opp til 75E ca i størrelser på Cubus f.eks, å prøver meg litt frem, spesielt nå når jeg ikke klarer å ha på meg noe som er trangt, men samtidig støtter godt ☺️
Eg bruke heller 4-500kr på ein bh så vare i fleire år, enn å tråla rundt etter ein så egentlig e for liten ;)
E uansett ikkje mulig å stappa K/L pupper oppi ei E/F cup, tru meg, eg har prøvd :P Gjekk rundt i mange år med for små BHa, og fekk nesten et nytt liv når eg oppdaga Change ;) Gjekk frå å ha doble hengedaia på navlen, t PUPPA!

Jeg går somregel opp en størrelse rundt å bruker den på innerste hakket☺️ å må saumfare butikkene for å finne riktig cup, men det er verdt det☺️
Har ikke sjans til å få til det jeg..:p Må ha noe som støtter godt pga nakke og ryggsmerter, og da er Change stedet å gå for meg...:) Fikk et nytt liv da jeg oppdaget den butikken!;)

Eg bruke heller 4-500kr på ein bh så vare i fleire år, enn å tråla rundt etter ein så egentlig e for liten ;)
E uansett ikkje mulig å stappa K/L pupper oppi ei E/F cup, tru meg, eg har prøvd :p Gjekk rundt i mange år med for små BHa, og fekk nesten et nytt liv når eg oppdaga Change ;) Gjekk frå å ha doble hengedaia på navlen, t PUPPA!
Dæ ha e prøvd au, funka dårle!:p Vart kvitt mykjy smerto da e feinn Change au e, evig takknemmele!:D

-Oisann! Skreiv på dialekt e!:p Jaja, shit la gå!;)

E uansett ikkje mulig å stappa K/L pupper oppi ei E/F cup, tru meg, eg har prøvd :P Gjekk rundt i mange år med for små BHa, og fekk nesten et nytt liv når eg oppdaga Change ;) Gjekk frå å ha doble hengedaia på navlen, t PUPPA!

Skjønner hva du mener. Gikk over på change i noen år, men nå finner jeg bher som jeg synes er like gode om ikke bedre, som er passelig med god støtte, bare i en litt annen størrelse enn hos change ☺️

Har ikke sjans til å få til det jeg..:p Må ha noe som støtter godt pga nakke og ryggsmerter, og da er Change stedet å gå for meg...:) Fikk et nytt liv da jeg oppdaget den butikken!;)

Skjønner, jeg brukte change noen år, men nå når jeg har lett litt så er målene rundt på change å de andre det samme selv om størrelsen er forskjellig, hvis du skjønner hva jeg mener☺️

Men er det det du synes er best så fortsetter du med det, var bare ett lite tips fra ei som plages litt med å finne rett størrelse og støtte selv

Skjønner, jeg brukte change noen år, men nå når jeg har lett litt så er målene rundt på change å de andre det samme selv om størrelsen er forskjellig, hvis du skjønner hva jeg mener☺️

Men er det det du synes er best så fortsetter du med det, var bare ett lite tips fra ei som plages litt med å finne rett størrelse og støtte selv
Målene rundt e jo ikkje det største problemet for min del vertfall, hos meg er problemet å finna stor nok cup...e stoooor forkjell på E/EE og K/L, ein cup for liten utgjere heile forskjellen om ein får dobbeltpupp eller ikkje :P

Back
Topp