Tuttifruttiz
Forelsket i forumet
Hehe, herlig ! Det gjorde han før også ^^Så flink! Her skjønner vi ikke hva armene skal brukes til. Rumpa rett i været![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, herlig ! Det gjorde han før også ^^Så flink! Her skjønner vi ikke hva armene skal brukes til. Rumpa rett i været![]()
Så flink!Skryter av meg selv som har tatt av 6,5 kilo på 2 uker og mannen som har tatt av 7!!!!!5 kilo til så er bmi'en på 25 i hvertfall
wohooo. Skjønner ikke hvordan de raser av så fort??? Aldri gått på diett og tatt av så fort før, sikkert mye vann men allikevel litt fett
![]()
Skryter av meg selv som har tatt av 6,5 kilo på 2 uker og mannen som har tatt av 7!!!!!5 kilo til så er bmi'en på 25 i hvertfall
wohooo. Skjønner ikke hvordan de raser av så fort??? Aldri gått på diett og tatt av så fort før, sikkert mye vann men allikevel litt fett
![]()
Så flink!
Jeg skulle gjerne tatt av det samme før Hellas i midten av juli, men det er bare ikke tak i meg![]()
Wow! Så flinke dere er Mammadesember!!det er jo kjempebra!
Og ja, skulle gjort det samme selv, men klarer ikke bestemme meg.. Alt de glad i sjokolade, og bruker amming som unnskyldning for at jeg ikke kan slanke meg :/ redd for å miste melka...
Jeg ogTusen takk![]()
Nei, det er et forbanna slit å komme igang.. Hadde unnskyldning på amminga jeg også, men etter jeg mista melka hadde jeg ingen unnskyldning lengerer så lei av den pløsete pølsemagen nå atte fytti
![]()
Jeg og
Men hva har du gjort? Eller ikke gjort![]()
Så bra. Da er det bare og fortsetteMå skryte litt av meg selv idag som øvelseskjørte for første gang siden jeg strøk på oppkjøring som 18-åring. Har tatt meg laaang tid å komme tilbake i førersetet, men jammen var ikke alle gamle kunster glemt. Følte meg særdeles komfortabel, sålenge farten ikke gikk over 15km/t![]()
Hehe, god start! Jeg strøk flere ganger på oppkjøring jeg også, var helt forferdelig :-( men jeg ga heldigvis ikke opp og fikk den tilslutt. Lykke tilMå skryte litt av meg selv idag som øvelseskjørte for første gang siden jeg strøk på oppkjøring som 18-åring. Har tatt meg laaang tid å komme tilbake i førersetet, men jammen var ikke alle gamle kunster glemt. Følte meg særdeles komfortabel, sålenge farten ikke gikk over 15km/t![]()