Skrytetråd!

Saskia

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Jeg synes vi trenger en skrytetråd :) Her kan vi skryte av oss selv, barna, mannen eller annet!

Idag vil jeg skryte av min lille prins... Har ligget og kost seg i babygymmen helt alene i over en halv time! Mamma har både fått laget og spist lunsj! :)
 
Da skryter jeg av 4 åringen som er SÅ tålmodig og venter når mini krever all oppmerksomhet
 
Skryter av meg selv som har gått laaaang tur i dag :D
 
Jeg opprettet visst denne tråden på skjult... Har bedt admin om å flytte den over på åpen. Får skylde på ammetåka :p Så ikke post ting som dere ikke vil ha ute på åpen forum :)
 
Jeg opprettet visst denne tråden på skjult... Har bedt admin om å flytte den over på åpen. Får skylde på ammetåka :p Så ikke post ting som dere ikke vil ha ute på åpen forum :)
Det var lurt. Er litt mer trafikk der:)
 
Skryter av gutten min som sover hele nattn gjennom hver eneste natt :)
 
Må skryte av lillemann som snudde seg fra rygg til mage i dag:happy:
 
Skryter av baby som har sovet 12-13 timer sammenhengende hver natt de siste ukene og som er såååå glad når hun våkner :D
 
Jeg skryter av sjefen min som kom med bonus til meg idag, som ekstra takk for at jeg jobber dette året:)
Kommer godt med for jeg må sette to kroner i kjeften og bygge ny terrasse på hytta:)
 
Skryter av at vi har to veldig lettvinte barn, som vi kan ta med over alt uten at vi trenger å bekymre oss over at det blir stress. Er også så stolt over toåringen som ligger langt foran det som er forventet for alder når det gjelder intellekt (var på kontroll nå nylig). Er veldig takknemlig for å ha to sovebarn også, så lenge man har nattesøvnen i behold, så klarer man travle dager :)

Deilig å få skryte litt :D
 
Jeg hadde tenkt å skryte av at vesla plutselig ordnet sine egne leggerutiner hvor hun sovnet i senga mellom 19 og 20, og sov til mating rundt kl 01. Hun gjorde faktisk det i noen dager! Men nå har hun fått feber, og sovner bare når vi bærer..:( Fikk nå sagt det likevel, da!:)
 
Skryter av søstera mi som ble 2-barns mor inatt! Er nå stolt tante til ei lita snuppe :D
 
Stolt av meg selv som står opp tidlig selv om vi kunne lagt oss og sovet videre i noen timer til.
 
Skryte og skryte.... Det er hvertfall veldig deilig med mini som nå 4 dager på rad har sovet fra 09-11. Er så deilig med rutine så jeg får gjort litt
(Bankbank)
 
Skryter over meg selv og ungene :D for første gang siden lillebror kom til verden så sover alle 3 barna i hver sin seng før kl 20:30 !!!! Og legginga tok bare 45 min :)

Typisk at huset ser ut som et rent h****** .. Tenker jeg hiver meg rundt nå også er mye gjort på en time. Resten får vente.. Jeg skal ha igjen litt søndagskveld ;)
 
Har vært ute i maaaange timer i finværet i dag. Gått langt :D
 
Back
Topp