Topp 100 Juni!! Oppdatert med VINNERLISTE!!!

Tror ikke jeg får til så mange innlegg med en krabat løpende rundt beina mine, men sikler på de vaderne denne mnd også :D

Den sports BH'en var genial!! Må jo være perfekt for meg når jeg skal begynne å spille hockey igjen - da blir det nok sikkert amming i pauser osv, den må jo gjøre det lettere :) øøøønsker meg ❤️ også dørskiltet såklart! :) så fint!!

Du Tamara, du sa dette med 200.000 innlegg på hele juni..
Kan du oppdatere underveis hvor mang det er på forskjellige tidspunkt?
Av erfaring er det lettere å holde motivasjonen oppe dersom man vet hvordan man ligger an

Hun lovde jo å gjøre det...

Flere fine premier. Jeg trenger ett nytt dørskilt, så det hadde gjort seg :)

Hvis man ser på de to skravletrådene isolert så er vi i allefall oppe i 7000 innlegg, stemmer ikke det?

Hvis man ser på de to skravletrådene isolert så er vi i allefall oppe i 7000 innlegg, stemmer ikke det?
Men det skravles mye mer enn der! (og de begynte i mai, har du tatt hensyn til det?)

I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg.

Klarer dere over 200 000 innlegg i juni så slenger jeg på en Storksak til, som blir trukket blant HELE topp 100 listen. Samme om du er på plass 100 -99 eller 1.

Det må vi prøve å få til. ;)

Back
Topp