Geocaching

Ja, det får du gjøre da ;) mange som logger dem feil, dessverre. Eller enda verre, ikke logger dem i det hele tatt. Du vet at du i mellomtiden kan logge at den er innom andre cacher? Altså, når du er ute på tur kan du logge at den har besøkt en cache uten å bli lagt igjen. Da vet eieren at den fortsatt er sporbar og ikke har blitt stjålet/mistet noe sted. Det er ikke alltid like lett å bli kvitt dem, i alle fall ikke her i området, for her regjerer pet-rørene.

Skruene ser som regel ut som en stor 6 kantet greie. Veldig ofte like de som finnes på autovern. Men det trenger ikke nødvendigvis være en slik. Det kan vøre noe hjemmesnekret også :p Se etter avvik i mønsteret til skruene (altså ar det er 5 ett sted og 6 det neste, for eksempel). Kjenn også på baksiden av gjerdet, gjerne oppunder toppen, der har vi funnet masse ;)
Ja jeg skjønte at jeg kan logge dem som besøkt på flere cacher, så tenkte å gjøre det ;-)
Det jeg synes er rart med denne TB'en er at den personen som har/hadde den har vært aktiv, men har for det første ikke logget at han/hun har vært på den aktuelle cachen, men logget andre TB'er i etterkant.
Så blir jo et stort hull i loggen..
Og så er det logget at TB'en er sett av en annen nå i januar.

Men men, nå får vi prøve å få den videre og i aktivitet ;-)

Ja da får vi sjekket gjerdet enda bedre neste gang og se etter avvik.
Så en kommentar på at de som hadde funnet den hadde en kjent installasjon.
 
Ja jeg skjønte at jeg kan logge dem som besøkt på flere cacher, så tenkte å gjøre det ;-)
Det jeg synes er rart med denne TB'en er at den personen som har/hadde den har vært aktiv, men har for det første ikke logget at han/hun har vært på den aktuelle cachen, men logget andre TB'er i etterkant.
Så blir jo et stort hull i loggen..
Og så er det logget at TB'en er sett av en annen nå i januar.

Men men, nå får vi prøve å få den videre og i aktivitet ;-)

Ja da får vi sjekket gjerdet enda bedre neste gang og se etter avvik.
Så en kommentar på at de som hadde funnet den hadde en kjent installasjon.
Veldig rart! Kanskje det har skjedd noe med loggingen slik at det ikke er blitt registrert. Fint dere får den på beina igjen da ;)
 
Vi har funnet en i dag :) skulle egentlig finne to, men fant ut at vi sparer en til senere. Var litt kronglete å gå når vi hadde med vogn.
 
Æsj, glemte å ta med TB'en da vi var ute på tur i dag. Men kan jeg likevel logge at den har vært med??? Eller blir det juks på en måte?
 
Lite caching i det siste med det været vi har :p Var på tur i pinsen og måtte nesten reise fra to steder fordi de ikke var merket med at de ikke var barnevogn-vennlige. På det siste stedet bar vi vogna frem på trass :p Gleder meg til mini er klar for bæremeis.
 
Jeg fant noen cacher for flere år siden. Blir de funna sletta hvis det går for lenge, eller har jeg de fortsatt om jeg begynner på igjen nå? :)
 
Jeg fant noen cacher for flere år siden. Blir de funna sletta hvis det går for lenge, eller har jeg de fortsatt om jeg begynner på igjen nå? :)
Det vet jeg faktisk ikke, men vil tro de ligger der hvis du fortsatt har brukeren din.
 
Storebror og jeg prøvde oss på tre i går.
To av dem var håpløse å få tatt fordi det var masse muglere :p
Og en av dem i tillegg for høyt oppe for min høydeskrekk :p

Så da fant vi en annen, og droppet en TB :-D
 
Storebror og jeg prøvde oss på tre i går.
To av dem var håpløse å få tatt fordi det var masse muglere :p
Og en av dem i tillegg for høyt oppe for min høydeskrekk :p

Så da fant vi en annen, og droppet en TB :-D
Går det an at det blir for høyt for ei klatremus da? ;)

Alltid no dritt med muglere.
 
Back
Topp