To hjertelyder i magen??

elskermammalivet

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Lyttet på lille i går men fikk høre en dobbel hjerterytme som gikk i kano. Bare for å ha det sakt så vet jeg at det ikke var min rytme jeg hørte da den var alt for rask + at jeg hørte midt på magen. Den ene var svisjete mens den andre var mer poppete, som litt mørke smekk med tunga. En av dem er vel livmora jeg hører er det ikke ? Har hørt det en gang før og men da var de mer samstemt så tenkte ikke så mye over det.

Hørte det samme selv idag, så håper det er livmora :p hvis ikke må jeg kjøpe ny bil og vogn og ekstra av alt jeg har fra tidligere :p

Kan man høre hjertelyd fra livmoren som ikke er fosteret?! Dette har jeg aldri hørt før! :p Jeg vet at man kan høre sin egen hjerterytme, men den er jo myye senere enn babyens.. Jeg hadde automatisk antatt at det var to jeg altså :p

Hørte det samme selv idag, så håper det er livmora :p hvis ikke må jeg kjøpe ny bil og vogn og ekstra av alt jeg har fra tidligere :p
Kan man høre hjertelyd fra livmoren som ikke er fosteret?! Dette har jeg aldri hørt før! :p Jeg vet at man kan høre sin egen hjerterytme, men den er jo myye senere enn babyens.. Jeg hadde automatisk antatt at det var to jeg altså :p

Haha xD mente vell kanskje morkaka jeg da ! Er ekstremt flink på å blande sammen de to ordene og aner ikke hvorfor!! Mem kan visst være navlestrengen også. BF ringte jordmor i dag å spurte men fikk ikke noe klart svar, måtte liksom på ul hvis man ville finne ut 100% sikkert. Men så har jeg jo vært på en ul og fikk se en baby, men det kan vell skjule seg en til? Når legen satte den spaken (eller hva jeg skal kalle det) på magen ble det bilde med en gang så vi holdt oss på akkurat samme plassen og leita ikke rundt i magen.

Jeg finner også hjertelyden to steder, rett under navlen og lengre ut til venstre. Når jeg var hos jordmor hørte jeg en svisjete lyd, det var visst morkaka. Men synes liksom disse to lydene jeg finner er veldig klare hjertelyder.. Men jeg har også vært på tidlig ul og de så bare en...

Når jeg var hos jordmor fant hun hjertelyden tre plasser, men hun sa det var den samme hjertelyden på alle plassene. Hvis dere har vært på tidlig ul vil det jo være veldig rart om de ikke hadde sett tvillinger for eksempel. Jeg har ikke vært, men tviiiler på at jeg har tre stk i magen:p hehe

Når jeg var hos jordmor fant hun hjertelyden tre plasser, men hun sa det var den samme hjertelyden på alle plassene. Hvis dere har vært på tidlig ul vil det jo være veldig rart om de ikke hadde sett tvillinger for eksempel. Jeg har ikke vært, men tviiiler på at jeg har tre stk i magen:p hehe
Jeg finner også hjertelyden to steder, rett under navlen og lengre ut til venstre. Når jeg var hos jordmor hørte jeg en svisjete lyd, det var visst morkaka. Men synes liksom disse to lydene jeg finner er veldig klare hjertelyder.. Men jeg har også vært på tidlig ul og de så bare en...

Jeg hørte begge lydene samtidi, derfor jeg kan si at de gikk i perfekt kano :-) begge var like kjappe når de slo så kan umulig være fra samme baby/plass :-P

Back
Topp