Mat krav!

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Hei ! Er det noen som har funnet noen ting som bare er noe du må spise nå som du er gravid?
Jeg er blitt veldig glad i ritz kjeks. Den hjelper meg enormt med kvalmen :)

Ritz er redning mot kvalmen! Liker mye av det samme som sist i grunnen... Ekstra glad i leverpostei, fyser tidvis på pølser (!?) og alt søtt!

Kellogg's corn flakes me jordbærsyltetøy (sikkert ikkje spist på 15 år!! :p ), vannmelon, røde druer og smørloff ;) Det e stortsett det eg crave, men o nesten det einaste eg får i meg, hekkandes kvalme!

Kellogg's corn flakes me jordbærsyltetøy (sikkert ikkje spist på 15 år!! :p ), vannmelon, røde druer og smørloff ;) Det e stortsett det eg crave, men o nesten det einaste eg får i meg, hekkandes kvalme!
Røde druer er absolutt noe som fristet nå når du sier det! :D

Corn flakes hørtes himmelsk ut nå!!:p Jeg har fått dilla på sylteagurk.. Og de siste dagene: champagnebrus!:D Ellers synes jeg leverpostei lukter helt herlig, (men jeg er ikke glad i smaken til vanlig, så redd jeg brekker meg om jeg prøver å spise det):p

Lite som frister veldig, men lyst brød med smør er godt. Spiser det aldri til vanlig Også har jeg lyst på sushi hele tiden!

Eneste som tar kvalmen er saftisposene man fryser selv fra first price... Blir noen på kvelden når jeg er mest kvalm. Vanskelig å spise på jobb ;)

Sushi? Det høres ikke fristende ut for meg, men så er det en stund siden jeg har spist det sist og da.. :)
Er det noe jeg har fått helt avsmak av nå er egg! Off!

Sushi? Det høres ikke fristende ut for meg, men så er det en stund siden jeg har spist det sist og da.. :)
Er det noe jeg har fått helt avsmak av nå er egg! Off!

Jeg har fått dilla på egg! :o
I gårkveld måtte jeg stå opp igjen etter jeg hadde lagt meg, kokte meg 3 egg som jeg spiste som godteri :o :P og i mårest måtte jeg ha stekt egg på brødskive til frokost..... :D

Jeg har vært veldig glad i både kokt og stekt egg, men nå som gravid er det ikke godt.. Stekt er da verst! :p

Har ikke fått noen cravings enda jeg, men har ganske avsmak på grønnsaker i det siste! Veldig dumt siden det er noe jeg burde spise masse av :/

Back
Topp