God helg:)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Gjør dere på i helgen da?
Her har vi omtrent vært ute i hele dag. Gubben har ryddet en del i hagen og jeg og guttungen har lekt ute.Iallefall 4t.
Storebror har besøk av en kompis. Senere i kveld blir det god mat, film og snop.
I morgen er det også utelek og rydding ute:)

Så deilig å være ute da!! Her pøs regner det :( litt kjedelig når vi skal i 60 årsdag til svigerfar idag! Denne helgen har jeg også besøk av mine foreldre så vi har vært på shoppet masse til babyen og kjøpt oss vogn :) så nå har vi alle de store delene på plass til babyen kommer ❤️

God helg ja :D

Har handla masse :o sikkert brukt en formue denne helgen :p
Å baka makroner :)
Ungene har stor kost seg ute mens jeg har fått unna litt inne :)
Sambo har vert på jobb. Kom hjem nå å nå sover han :p kjedelig :p
Skal snart ut å hente noen smørbrød til i morgen :) skal feire sambo sin bursdag med familie selskap :)

Løp-lørdag her.:) har både sambo og bror som løp mila idag. Undertegnede nøyer seg med å være heiagjeng.:)
Snart skal vi spise ferske reker.:D
Lille baby i magen er med.:) merker at jeg har blitt vant til disse små dunkene nå så jeg forventer å kjenne dem jevnlig. :) blir litt obs hvis det er stille en stund.

God helg dere!:)

God helg :D

Idag har snuppa og jeg vært på en cafétur + handlet bursdagsgave til en venninne av henne som har selskap imorgen. Nå kommer snart farmoren hennes og henter henne, så har sambo og jeg faktisk barnefri helt til imorgen ettermiddag! Sjeldent! Og det blir godt, og samtidig superstas for snuppa :)

God helg :))

Jeg har arbeidshelg med de herlige ungdommene på jobb:) Men rakk både turninga og Blålysdagen sammen med goingene mine hjemme før arbeidsdagen startet :)

God helg :)
Her er det øs pøs regn, Så det ble sverige tur på oss :) gubben en meter foran og jeg vaggene etter, kikka på baby ting. Gubben skjønner ikke hva jeg skal med alt :) fikk handla mat så nå blir fryseren full.
Pizza og film i kveld :)

Så må dere kose dere kjempe mye alle sammen resten av helga :) :) :)

Så deilig å være ute da!! Her pøs regner det :( litt kjedelig når vi skal i 60 årsdag til svigerfar idag! Denne helgen har jeg også besøk av mine foreldre så vi har vært på shoppet masse til babyen og kjøpt oss vogn :) så nå har vi alle de store delene på plass til babyen kommer ❤️

Her har det vært veldig vekslende vær i dag, men heldigvis ikke masse regn. Det har først kommet i ettermiddag.
Så kjekt. Ka vogn har dere kjøpt? Og noe annet utstyr kanskje?. Så stas<3
God helg ja :D

Har handla masse :eek: sikkert brukt en formue denne helgen :p
Å baka makroner :)
Ungene har stor kost seg ute mens jeg har fått unna litt inne :)
Sambo har vert på jobb. Kom hjem nå å nå sover han :p kjedelig :p
Skal snart ut å hente noen smørbrød til i morgen :) skal feire sambo sin bursdag med familie selskap :)
Hva har du handlet da:D?
Løp-lørdag her.:) har både sambo og bror som løp mila idag. Undertegnede nøyer seg med å være heiagjeng.:)
Snart skal vi spise ferske reker.:D
Lille baby i magen er med.:) merker at jeg har blitt vant til disse små dunkene nå så jeg forventer å kjenne dem jevnlig. :) blir litt obs hvis det er stille en stund.

God helg dere!:)
Sprekinger!
Herlig med de små dunkende ja<3<3

God helg :D

Idag har snuppa og jeg vært på en cafétur + handlet bursdagsgave til en venninne av henne som har selskap imorgen. Nå kommer snart farmoren hennes og henter henne, så har sambo og jeg faktisk barnefri helt til imorgen ettermiddag! Sjeldent! Og det blir godt, og samtidig superstas for snuppa :)

Barnefri hadde vi sist helg, ikke feil det verken for liten elr. stor:D

God helg :))

Jeg har arbeidshelg med de herlige ungdommene på jobb:) Men rakk både turninga og Blålysdagen sammen med goingene mine hjemme før arbeidsdagen startet :)

Da må du ha god arbeidshelg:D
God helg :)
Her er det øs pøs regn, Så det ble sverige tur på oss :) gubben en meter foran og jeg vaggene etter, kikka på baby ting. Gubben skjønner ikke hva jeg skal med alt :) fikk handla mat så nå blir fryseren full.
Pizza og film i kveld :)

Så må dere kose dere kjempe mye alle sammen resten av helga :) :) :)

Hvor i Sverige har dere vært?:)

God helg til alle :)

Har ordentlig daffehelg. Eneste fornuftige var å handle litt tidligere i dag ^-^

Her er d øsepøse regn. Første del av dagen gjikk med på fotball cup til eldstemann, jeg hadde Røde kors vakt samtidig :D så rett på teaterøving, middag hos svigers å nå sitter vi I soffan med godt :p :) det var deilig å legge beina høyt nå altså :D

For en koselig tråd, Synnøve!

God helg til deg og alle novemberdamene.

God helg alle flotte novemberdamer:)
I går var vi på fest og jeg holdt ut helt til klokken 0300!!!!:D Kjempekoselig, lite fyll så det gikk an å være med i samtalene;) I dag har det vært skikkelig relaxed. Litt husarbeid, nye gardiner opp på soverommet, 2-timers ettermiddagssrekk, tur med hundene og nå skal vi lage litt kosemat og så blir det vel en film tenker jeg:) Deilig med helg:)
Kjøpte forresten en Easygrow dunpose på babybanden.no, kun 1399,- mot fullpris 2399,-!

Jeg kjøpte en emnaljunga mondial duo :) så håper det er en bra vogn :)
Å babyen har fått så mye klær av mormoren sin i helga at jeg tror vi må dra å kjøpe noen skuffer til å ha de i :)

Back
Topp