Førstegangs gravid eller barn fra før?

Sagas mamma

Flørter med forumet
Dere som har barn fra før. Hvor mange har dere og hvor gamle er de?

Selv har jeg ei datter som akkurat ble 1 år :)
 
Har en gutt på fem år fra før. Han gleder seg så veldig til å bli storebror og jeg er jo sprekkferdig av å holde på hemmeligheten allerede. Når er det egentlig greit å fortelle en femåring om graviditet?
 
Har en gutt på fem år fra før. Han gleder seg så veldig til å bli storebror og jeg er jo sprekkferdig av å holde på hemmeligheten allerede. Når er det egentlig greit å fortelle en femåring om graviditet?

Min eldste var 6 år når vi ventet nr 2. Jeg klarte ikke å holde meg å sa det med en gang haha. Mannen var uenig fordi han var redd hemmeligheten skulle slippe før fullgåtte 12 uker :p men han holdt pottetett
 
Min eldste var 6 år når vi ventet nr 2. Jeg klarte ikke å holde meg å sa det med en gang haha. Mannen var uenig fordi han var redd hemmeligheten skulle slippe før fullgåtte 12 uker :p men han holdt pottetett

Det er det mannen er redd for også ;) men jeg vet at de voksne i familien skjønner tegninga ganske kjapt, de vet at vi har prøvd på baby. Så jeg syns ikke det gjør noe om familien får vite det ganske raskt.. :)

Blir jeg like kvalm som med førstemann er det nesten umulig å holde det hemmelig til 12. Uke likevel ;)
 
Har fire fra før:) Vi tenker ikke å fortelle det før vi vet at det ser bra der inne. Blir vel rundt uke 13-15 engang. Lenge for oss voksne å holde hemmeligheten, men jeg orker ikke å tenke på hvor lei seg barna hadde blitt hvis jeg hadde mistet, så synes det er best sånn :)
 
Har en gutt som ble 2 nå i mai :)
 
Back
Topp