Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo kjøpe noen få i de miste størelse og se om det er noe dere trives med, ull kan ikke vaskes like hardt som bomull så hvis du får gulpebaby, kan ull klær bli ødelagt av sur lukt![]()
Prøvd gallesåpe?? Vet vanskelige flekker som feks avføring går vekk med det så tar kanskje bort litt gulpelukt også??? Ikke erfaring men bare et lite tips![]()
Du kan jo kjøpe noen få i de miste størelse og se om det er noe dere trives med, ull kan ikke vaskes like hardt som bomull så hvis du får gulpebaby, kan ull klær bli ødelagt av sur lukt![]()
Ubehandlet ull tåler skylling for hånd i kokende vann, så melk går vekk![]()
åja, turte aldri å prøve det jegmen nå tenkte jeg på surgulp. Syns aldri jeg fikk den lukta av klæra, selv om de ble vasket med en gang. Kastet også noen av mine egene fordi jeg syns de luktet gulp.
åja, turte aldri å prøve det jegmen nå tenkte jeg på surgulp. Syns aldri jeg fikk den lukta av klæra, selv om de ble vasket med en gang. Kastet også noen av mine egene fordi jeg syns de luktet gulp.
Nei, det har jeg ikke prøvd, vet ikke hvor en får kjøpt det
Men visste ikke at det fjernet lukt, trodde det bare tok flekker jeg![]()
Vesla er nå 19 mnd å bruker ull daglig, noen bodyer har blitt ødelagt av flekker mens de fleste har klart seg gjennom vinteren med bare milomen jeg skal fortsette og lete etter den berømte gallesåpa
![]()
Her har det funket på gulp også.
Ang gallesåpe så synes jeg den er litt oppskrytt. Hatt den en stund nå, men synes den er middelmådig.
Har prøvd flekkfjerneren fra nøstebarn, og den tar hvertfall alle flekker her. Men lukt tror jeg ikke den tar.
Da kan man gjøre som jeg gjorde her om dagen, jeg heiv det i maskina på 60 grader da valget var å kaste med en gang eller prøve siden hu hadde spy og bæsj på klærne. Som hadde blitt liggende pga vi var på tur, og hu spydde på vei til og bæsja seg ut dagen etterdroppa sentrifugering men klærne overlevde...
Det har jeg også gjort, men veldig hardt for tøye og alltid en risiko for krymping, men vært ett forsøk når klærne i utgangspunktet er ødelagthar hatt litt blanet resultat
![]()