Jeg hadde til dels samme problem som deg de første 12 ukene av svangerskapet. Hadde inntil ti følinger daglig, og de på natta varte ofte 1-2t før jeg klarte å få det over 4mmol. Måtte opp en gang i timen for å måle, fordi også jeg mistet følingstegn og ikke våknet av meg selv. Heldigvis begynner tegnene å komme tilbake nå

Var flere ganger ned mot 1,5 uten å kjenne noe. Har kun besvimt en gang for mange år siden, og da ble jeg målt til 1,9, så tydelig at kroppen venner seg til å gå med lavere verdier i svangerskapet. Mitt problem var at når jeg endelig fikk verdiene opp fikk jeg påfølgende høye topper. Turte ikke å ta insulin når jeg spiste, siden jeg ikke ante om denne følingen ville vare et kvarter eller to timer. Heldigvis hjalp det når jeg fikk dexcom, har fremdeles følinger, men ikke så intense heldigvis. Og ja, dexcom er ikke til å stole på de første to døgnene etter sensorbytte, men etter det når den er skikkelig kalibrert, er den veldig presis

Jeg bruker derimot ikke pumpe, hadde det for noen år siden, og det er ikke noe for meg. Så her går det i gammeldagse sprøyter
Med tanke på trening så er formen for dårlig til at jeg orker noe særlig. Hadde ekstrem svangerskapskvalme fra uke 10-20, i tillegg har jeg hatt svangerskapsmigrene fra starten av. Kvalmen har heldigvis for det meste sluppet taket, men migrenen er der fra tid til annen. Trente ikke mye før svangerskap heller, prøvde å svømme en gang i uka og få inn en skikkelig økt, men det har det vært helt stopp med. Har heldigvis en hund som krever sitt, så går en del turer

Til nå har jeg egentlig tatt en dag av gangen, men forrige uke begynte jeg å kjenne meg levende igjen, og dagene har gått mye lettere. Det største problemet nå er alle hormonene, som gjør at insulindosenene varierer veldig fra dag til dag..