☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Hope90

Pergo baby??
VIP
Håper på en liten spire ♡

♢ Mandag 22.06

♢ Tirsdag 23.06

♢ Onsdag 24.06

♢ Torsdag 25.06

♢ Fredag 26.06

♢ Lørdag 27.06

♢ Søndag 28.06

♡Gravid
TeMar, pp2
Håperpåenlitenspire, pp4
Lillingen, pp1
Snøhvit, pp2
Rosa89, pp8
didi83, pp2
Junibarn84, pp1
Emilie89, pp1
FrøkenAngst, pp3
Fru Vims, pp8
haugan90, pp2
Peonen 36

♤TR
Cathy med Adrian
Bina
Snartlitenfamilie, pp8
Gullsløyfe
Hope90, pp40
BiensBlomst, pp2
gullkorn, pp3
Studentmammaen, pp2
Drømmer_om_nr2, pp3
Spirenr2, pp4
Ønsket, pp2
Ranukel, pp2
Laban igjen..., pp7

☆Passert IKM
Simleguri, pp6
Toneany, pp4
nåkka_nytt, pp2

♧Ikke oppdatert
Håper snart på spire nummer 2:), pp9

Husk å oppgi på oppropslisten om du blir gravid og flytter over til terminforum :D

Last edited:
Jeg flytter inn her med dere hvis det er greit:) TR kom i dag på selveste IKM. Da var det jo ganske riktig at jeg kjente EL for 14 dager siden. Har brukt pergo og går nå inn i en pergo fri mnd. Gruer meg litt siden jeg nok ikke har EL av meg selv...:'( Ny IKM 28.juni:)

Kjemisk på meg, og tanta kom i kveld. Melder meg inn her med ikm torsdag 25.juni. kommer til å teste på ikm, hvis jeg klarer å vente :) ble så skuffa når testene ble svakere igjen nå før ikm :/

Onsdag 22.06, pp2

Jeg flytter inn her med dere hvis det er greit:) TR kom i dag på selveste IKM. Da var det jo ganske riktig at jeg kjente EL for 14 dager siden. Har brukt pergo og går nå inn i en pergo fri mnd. Gruer meg litt siden jeg nok ikke har EL av meg selv...:'( Ny IKM 28.juni:)
Kjemisk på meg, og tanta kom i kveld. Melder meg inn her med ikm torsdag 25.juni. kommer til å teste på ikm, hvis jeg klarer å vente :) ble så skuffa når testene ble svakere igjen nå før ikm :/
22 enn så lenge
Onsdag 22.06, pp2
Dere er ført inn :) vil dere ha med noen pp?:)

Hvorfor skal du ha en pergo fri mnd?

Hvorfor skal du ha en pergo fri mnd?

Jeg har fått 3 pergo kurer av gyn på volvat. Pga at jeg har amh på 132, mener hun at det er litt større sjanse for å bli overstimulert. Pergo har litt lang halveringstid og kan henge igjen mnd etter. Hun mener jeg skal ha pausemnd mellom hver kur. Fikk 2 store, fine follikler denne mnd og tydelig eggløsning, men eggene ville visst ikke klamre seg fast:( har nå tidenes vondeste mens og mye blødning:(

Jeg har fått 3 pergo kurer av gyn på volvat. Pga at jeg har amh på 132, mener hun at det er litt større sjanse for å bli overstimulert. Pergo har litt lang halveringstid og kan henge igjen mnd etter. Hun mener jeg skal ha pausemnd mellom hver kur. Fikk 2 store, fine follikler denne mnd og tydelig eggløsning, men eggene ville visst ikke klamre seg fast:( har nå tidenes vondeste mens og mye blødning:(
Å ja da skjønner jeg det :) Men da krysser vi fingerne for at det går nå da :D har møtt flere her inn hvor det har klaffet da ^^,

Virkelig klar for at TR kan pakke sakene sine og dra sin vei selv om hun kom I går :P

Back
Topp