12 uker

RedBushTea

Glad i forumet!
I dag er det den magiske grensen. Jeg er 12+0! :D Vi har bestilt en privat organrettet ul og det var ingen indikasjon på misdannelser eller kromosomfeil. Jeg er så glad og lettet! Nurket var veldig aktiv. Så rart at man ikke føle bevegelser. Nå gleder meg til å kjenne liv :-) Fikk ikke så gode bilder, men her er den beste. :-)
ImageUploadedByBV Forum1432311071.920186.jpg

Så bra! Jeg er også 12+0 idag ☺ UL om 1uke :-)

Gratulerer! :-) det blir spennende med ul neste uke! :-)
Ja, det blir spennende :-) føler meg fortsatt ikke gravid bortsett fra litt oppblåst... men var på ul i uke 8 å så bankene hjerte så jeg regner jo med at alt fortsatt er ok :-)

Så bra! Gratulerer! Jeg er 12 uker på mandag:-) Skal på ultralyd i morgen, og er som alltid veldig spent. Håper alt fremdeles er bra.

Gratulerer! :D

Gratulerer! Herlig :)
Gleder meg til det er min tur :)

Det er ikke så lenge igjen. :-) Hvor langt har du kommet?
Jeg er 11+0 i dag :)
Har tidlig UL ved 12+4, så bare en uke til jeg runder 12 uker og halvannen uke til vi får se nurket.
Siden jeg tar DUO-test denne gangen har jeg blitt mye mer skeptisk til å glede meg for tidlig. Litt synd kanskje, men vi er likevel glade for at vi får den muligheten. Så det blir godt å få den overstått!

Så deilig å få beskjed om at alt ser flott ut :)

Jeg er 11+0 i dag :)
Har tidlig UL ved 12+4, så bare en uke til jeg runder 12 uker og halvannen uke til vi får se nurket.
Siden jeg tar DUO-test denne gangen har jeg blitt mye mer skeptisk til å glede meg for tidlig. Litt synd kanskje, men vi er likevel glade for at vi får den muligheten. Så det blir godt å få den overstått!
Så bra at dere får duo-test. Da får man bedre informasjon om helse av den lille i magen! Alt er helt sikkert bra. :-) men forstår godt at skepsisen. Var det samme hos meg. Vi spurt om organrettet ul og var jeg livredd for å høre om forstørret nakkefold. Men alt var heldigvis bra og det er det for oss flest. :-) krysser fingre at tiden til 12 uker og ul går raskt. :-)

Gratulerer Er selv veldig spent på UL i uke 13. Tør liksom ikke forvente så mye før etter den

Så bra at dere får duo-test. Da får man bedre informasjon om helse av den lille i magen! Alt er helt sikkert bra. :-) men forstår godt at skepsisen. Var det samme hos meg. Vi spurt om organrettet ul og var jeg livredd for å høre om forstørret nakkefold. Men alt var heldigvis bra og det er det for oss flest. :-) krysser fingre at tiden til 12 uker og ul går raskt. :-)
Takk :)
Ja, er veldig glad for at vi fikk tilbudet til tross for at jeg "bare" er 35.
Synes alle som ønsker det burde fått jeg da, men... Slik de gjør i våre naboland.

Back
Topp