Spiser dere det nå når dere er gravid? På restaurant/hjemme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tunfisk skal man holde seg unna, men min jordmor sa faktisk at man heller ikke skal spise kamskjell... Det som er den beste
Jeg spiser masse sushi om dagen! Det er noe av det jeg klarer å få i meg![]()
Er det ikke sånn at man ikke må spise rå mat? Jeg fikk beskjed av fastlegen min at jeg må ikke spise sushi med rå fisk. Men jeg spiser tempura eller med reker.
Hmm, da fikk jeg dårlig informasjon. Fint å vite at jeg kan spise sushi da!Står ikke det hos matportalen - så lenge fisken er fryst først til en viss temp og i en viss tid
Jeg hadde heller ikke lest det noe sted, så jeg ble litt overraska. Holder meg likevel unna det for sikkerhets skyldHvorfor ikke kamskjell ?? Der har jeg ikke sett noen steder?
Jeg fant ferdige tempura scampi på Meny (frosne som skulle i stekeovnen). De smakte utmerket sammen med avokado og chillimajones. Ellers har vi også gjort det så enkelt som å bruke crabsticks, noe ungene er glade i. Og god salmalaks såklart.Dere som lager selv - hva har dere inni?? Sykt lyst på nå (ikke akkurat idag men når jeg ikke er kvalm)!
Jeg har pleid å lage kamskjell, agurk, avokado, vårløk og chilimajones..også salmalaks i samme kombinasjonen
Men vil gjerne ha andre innspill