Sliten av blødninger

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Nå har jeg blødd siden uke 6,er nå i uke 12. Hver gang jeg tenker at nå kanskje det roer seg,starter det på ny igjen. Lurer på om jeg skal klare å slappe av litt og tenke at dette går bra noengang...har vært på tre ultralyder,som alle var ok. Men jeg klarer ikke å glede meg så lenge det blør,og akkurat nå føler jeg meg skikkelig motløs. Beklager litt klaging fra meg i dag,måtte bare få ut litt bekymringer;)

Uff, det høres ikke noe morro ut! Får inderlig håpe at alt går bra allikevel, lover jo godt at du har nådd uke 12, og at tre UL'er har sett bra ut! Ingen av oss her har noen garanti, må bare håpe på det beste! Noen blør og alt går bra andre blør ikke men mister plutselig i uke 14 feks. Jeg går selv og ser etter blod hver dag, pga tidl SA. Denne gangen ser det lovende ut men er bare i uke 9... Håper det går bra med oss alle <3

Jeg kunne skrevet nesten det samme, Helena 81, jeg har blødd fra uke 7.

Det er utrolig tøft å gå i dette grenselandet mellom å glede seg og å forberede seg på det verste. Jeg har brukt enormt mye tid pa å lese statistikk og lete etter beskrivelser av farge og konsistens, og det er bare til å bli sprø av.

I går bestemte jeg meg for å melde meg inn her, og jeg bruker dette forumet til å se fremover. Det har hjulpet allerede, når jeg lar meg bli revet med av stemingen til de som klarer å tro og glede seg. Jeg klamrer meg også til taken om at de aller fleste som blør og mister gjør det innen to uker fra de begynte å blø, og før uke 12.

Jeg har også blødd fra uke 6 og har hatt 2 ul'er.. Er 10+4 i dag. Utrolig kjipt med alle de tankene og ekstra bekymringene det gir! Dumme, dumme blødninger!! Mine blødninger små og har ikke endret seg i hverken form eller farge, så jeg har bestemt meg for at sånn er det bare.. Var hos legen i forgårs og hørte hjertelyd og det var betryggende. Ville egentlig ha henvisning til gyn igjen, men slo meg til ro med at hjertelyd var en like god indikasjon på at alt fortsatt er bra.. Jeg støtter meg til det legen sir om at dette ikke har innvirkning på fosteret og at det ikke øker sjansen for sa. Det er veeeeldig sjeldent det går galt etter at alt ser fint ut på UL etter uke 8 og ihvertfall etter uke 10... Krysser fingrene for at det går bra med oss alle :)

Tusen takk for støtten,jenter!:) jeg har slått meg litt til ro med det nå etter så mange uker,tenker som regel at nå SKAL det gå bra! Men noen ganger presser de negative tankene seg gjennom. Ikke meningen å skape bekymring og negativitet her inne. Var hos lege i dag og håpte han kunne lytte etter hjerteslag,men det mente han var altfor tidlig? Jeg krysser fingrene for at det går bra med oss alle sammen og at vi får tidenes julegave i år!:) :)

Tusen takk for støtten,jenter!:) jeg har slått meg litt til ro med det nå etter så mange uker,tenker som regel at nå SKAL det gå bra! Men noen ganger presser de negative tankene seg gjennom. Ikke meningen å skape bekymring og negativitet her inne. Var hos lege i dag og håpte han kunne lytte etter hjerteslag,men det mente han var altfor tidlig? Jeg krysser fingrene for at det går bra med oss alle sammen og at vi får tidenes julegave i år!:) :)
Ja, de vil som regel vente til senere før de lytter, siden det er store sjanser for at de ikke finner den, men min lege ville prøve likevel:) Og han fant den raskt!! Livmoren min er kommet godt over skambenet og det hjelper sikkert på.

Back
Topp