Skulle så veldig gjerne begynt å trent litt igjen, kroppen forfaller totalt
Sovetidene hennes er håpløse å beregne og hun sover sjeldent lengre enn 40 min. Hun er 6 mnd. Er det noe håp for meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har funnet ett blogginnlegg om akkurat den barnepassen jeg tenker på ☺ og der ser det ut som det du beskriver. Er jo snakk om kanskje å få trent i 45 min liksom ☺ så håper det går.Hun trenger da ikke å sove mens du er på trening. Er da ikke et krav det... De som jobber liker unger og synes det er koselig å dulle og dille med de små.
Er 3tvet ikke hvordan treningssenter du tenker med brukte barnepass på 3t noen ganger når gutten min var litensynes det gikk helt fint
der hadde de et rom du kunne sette vogna og de kunne ligge å sove mener jeg å huske... de både tok han opp og la han ned om det trengtes
![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg skal prøve i neste uke når hun blir 6 mndJeg lengter også etter å komme meg på treningssenteret igjen, men har ikke turt å levere henne i barnepassen enda. Hun blir 10 uker i morgen..
Jeg var på 3t rosten den gangen, vet ikke hvor du skal, men var fornøyd jeg den gangen i alle fallEr 3t![]()
Er der jeg skalJeg var på 3t rosten den gangen, vet ikke hvor du skal, men var fornøyd jeg den gangen i alle fall![]()
De har eget vognrom, eget stellerom, eget lekerom osv. Det er helt nytt så har bestemt meg for å prøve neste uke nåDet varierer veldig fra treningsstudio til treningsstudio - selv innenfor samme kjede da noen har stor plass til vogner ol mens andre ikke. Og så er det stor variasjon på folkene som jobber der. Jeg ville dratt innen om kikket og forhørt meg litt.
Det høres jo ut som et supert stedDe har eget vognrom, eget stellerom, eget lekerom osv. Det er helt nytt så har bestemt meg for å prøve neste uke nåser litt ut som en bhg faktisk. Og på hverdagene er det 3 førskolelærere som jobber der visstnok
![]()
Mi begynner å reagere på fremmede, så får se. Men om jeg er der ett par ganger I uka må det jo gå seg til tenker jegMi er så skeptisk til fremmede at jeg kan nok se langt etter trening![]()