Erfaring med barnepass på treningssenter?

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Skulle så veldig gjerne begynt å trent litt igjen, kroppen forfaller totalt :( Sovetidene hennes er håpløse å beregne og hun sover sjeldent lengre enn 40 min. Hun er 6 mnd. Er det noe håp for meg?

Har jobbet i barnepass på Elixia bla :) de har ett rom der man kan trille inn vognene :) så du kan få en liten treningsøkt på 40 min.
Når barnet våkner så tar de i barnepassen opp ungen eller henter foreldrene.

Hun trenger da ikke å sove mens du er på trening. Er da ikke et krav det... De som jobber liker unger og synes det er koselig å dulle og dille med de små.

Hun trenger da ikke å sove mens du er på trening. Er da ikke et krav det... De som jobber liker unger og synes det er koselig å dulle og dille med de små.
Har funnet ett blogginnlegg om akkurat den barnepassen jeg tenker på ☺ og der ser det ut som det du beskriver. Er jo snakk om kanskje å få trent i 45 min liksom ☺ så håper det går.

Jeg kommer til å trene når jeg får lov etter at vi har fått spiren vår :) Syns det er viktig at mor også føler seg bra, og tenker at barnet sover jo bare uansett eller blir dullet med ;)

Det gikk greit da mine to brukte treningssenteret. =)

vet ikke hvordan treningssenter du tenker med brukte barnepass på 3t noen ganger når gutten min var liten :-) synes det gikk helt fint :-) der hadde de et rom du kunne sette vogna og de kunne ligge å sove mener jeg å huske... de både tok han opp og la han ned om det trengtes :-)

Jeg lengter også etter å komme meg på treningssenteret igjen, men har ikke turt å levere henne i barnepassen enda. Hun blir 10 uker i morgen..

vet ikke hvordan treningssenter du tenker med brukte barnepass på 3t noen ganger når gutten min var liten :-) synes det gikk helt fint :-) der hadde de et rom du kunne sette vogna og de kunne ligge å sove mener jeg å huske... de både tok han opp og la han ned om det trengtes :-)
Er 3t ;)

Jeg lengter også etter å komme meg på treningssenteret igjen, men har ikke turt å levere henne i barnepassen enda. Hun blir 10 uker i morgen..
Det skjønner jeg godt! Jeg skal prøve i neste uke når hun blir 6 mnd :)

Det varierer veldig fra treningsstudio til treningsstudio - selv innenfor samme kjede da noen har stor plass til vogner ol mens andre ikke. Og så er det stor variasjon på folkene som jobber der. Jeg ville dratt innen om kikket og forhørt meg litt.

Jeg trente på Elixia når minstejenta var liten. Enten sov hun hele tiden mens jeg trente ellers var hun våken og koste seg med de som jobbet der og de andre barna:) Gikk veldig fint. De hentet meg om hun hadde bæsjet og om hun gråt og de ikke fikk trøstet henne:) Var ikke ofte det skjedde

Det varierer veldig fra treningsstudio til treningsstudio - selv innenfor samme kjede da noen har stor plass til vogner ol mens andre ikke. Og så er det stor variasjon på folkene som jobber der. Jeg ville dratt innen om kikket og forhørt meg litt.
De har eget vognrom, eget stellerom, eget lekerom osv. Det er helt nytt så har bestemt meg for å prøve neste uke nå :) ser litt ut som en bhg faktisk. Og på hverdagene er det 3 førskolelærere som jobber der visstnok :)

Da vesla var liten trente jeg på et stort senter som hadde barnepass. Var ikke fornøyd med de som jobbet der.
Nå trener jeg på et sted som ikke har barnepass, men barna har eget lekerom. Minsten legger jeg i vogna og så trener jeg effektiv mens han sover. Stort sett rekker jeg en dusj også:D

De har eget vognrom, eget stellerom, eget lekerom osv. Det er helt nytt så har bestemt meg for å prøve neste uke nå :) ser litt ut som en bhg faktisk. Og på hverdagene er det 3 førskolelærere som jobber der visstnok :)
Det høres jo ut som et supert sted:)

Mi er så skeptisk til fremmede at jeg kan nok se langt etter trening :P

Mi er så skeptisk til fremmede at jeg kan nok se langt etter trening :P
Mi begynner å reagere på fremmede, så får se. Men om jeg er der ett par ganger I uka må det jo gå seg til tenker jeg :p

Det er veldig varierende hvordan det er, og de som jobber der har ingen utdannelse med barn stort sett. Men de kan være flinke likevel:)
Siden du er på senteret kan du jo prøve det ut, de henter deg hvis det ikke går bra.

Back
Topp