Kjenner dere mye liv?

Tillemor

Flørter med forumet
Kjenner i grunnen ikke så mye. Sist kjente jeg det tidligere. Vet den lever altså, hører hjertelyd på angelsound. I går morges sa sønnen min på snart 4: mamma, du har ingen baby i magen lenger! Jeg ble litt stresset, før han fortsatte: babyen har gått ut for å leke... Hehe...

Jeg kjenner en god del allerede:D Er 12+5 og annengangs.

Jeg er 17 uker i morgen, og kjenner veldig lite i forhold til de to andre gangene. Blir nesten bekymra.. Men jordmora finner hjertelyden med en gang, så han/hun ligger nok med ryggen ut, og sparker innover. Og mulig morkaken ligger fremme også. Ultralyd om to uker!

Jeg er snart 16 uker og 3.gangs. Jeg trodde egentlig ikke morkaka lå foran for de har snakket om at den ligger nede foran åpningen. Jeg har nok kjent den et par ganger, får bare være tålmodig. Men godt å høre at det ikke bare er meg da...

3 gangs å 15+5 idag. Tror jeg har kjent noe. Første gang var jeg sikker I uke 16. Andremann kjente jeg ingenting før uke 22. Morkake framme.

Har kanskje kjent no, men ikke sikker.:) det er sjeldent ihvertfall. Tror jeg har kjent dunk og stryk.
Er 15+2. Hører masse bevegelse på angelsound så det er nok bare at babyen er for liten enda til at jeg kjenner det.:)

Klarer ikke å huske eksakt, men det var en gang i uke 15-17 jeg kjente de første dunkene sist jeg var gravid.:)

Har kjent litt romstering de siste to dager. Er 15+6 i dag☺

Rimelig sikker på at jeg kjente lille romstere der nede på tirsdagen! :) var liksom noe helt annet enn det jeg hadde kjent før! :) Men ikke kjent noe etter det! :D men håper at jeg faktisk kjenner noe snart, selv om jeg er førstegangs! :) Vært en beroligende ting for meg som er så bekymret for at det skal gå galt! :)

Jeg kjenner ganske mye på kveldene når jeg ligger strak ut på sofaen og noen ganger når jeg har lagt meg i sengen, men ikke ellers. Kjenner det bare hvis jeg ligger på ryggen :) Er 14+5..

Jeg er 17 uker i morgen, og kjenner veldig lite i forhold til de to andre gangene. Blir nesten bekymra.. Men jordmora finner hjertelyden med en gang, så han/hun ligger nok med ryggen ut, og sparker innover. Og mulig morkaken ligger fremme også. Ultralyd om to uker!

Godt å høre det er fler flergangsfødende som ikke kjenner så mye enda :) Jeg er 16 uker i dag og kan telle på 1 hånd de gangene det har boblet litt :)

Ja det er veldig betryggende at det er flere som ikke kjenner så mye. Sammenlikner nok for mye med tidligere svangerskap, fort å glemme at alle svangerskap er forskjellige...

Jeg er 14 akkurat i dag og har kjent liv siste uka. Kjenner det stort sett på ettermiddagen, og når jeg har litt fred og ro. Da er jeg liksom litt ekstra obs. Er ganske vagt enda, men er helt sikker på at det er det det er:)

Jeg er 16+1,førstegangs,og venter i spenning:) håper jeg snart merker noe!:)

Jeg har kjent de første små sparkene/dultene ;) Kjente veldig tidlig med førstemann også, så ikke så overrasket over at det kom like tidlig nå. Men er like normalt å ikke kjenne noe enda! Er uke 14+4 idag.

Hva kjenner dere etter? Jeg er førstegangs og 16 uker (mulig mindre og at det er derfor jeg ikke har kjent noe), men har ikke kjent noe enda. Jeg har i hvert fall ikke kjent noe som jeg har tenkt kan være babyen :P er så spent!! Har ikke kjent hverken små bobler eller noe annet, så jeg venter i spenning :D

Jeg er 13+2, og lurer på om det jeg kjenner er bevegelser eller ikke... kjenner d kun om jeg ligger/sitter en stund og kun på ettermiddagen og kvelden. Har kjent at det kiler på samme sted inni der, men også akkurat som om d er noe som snur seg eller beveger på seg. Er i samme område hver gang det skjer, og aldri kjent en lignende følelse før. Synes det er tidlig, men kan liksom ikke skjønne hva annet det kan være? :)

Er 15 uker og har ikke kjent noe jeg kan si med sikkerhet er lille. Kjenner litt småtteri der nede men det kan like gjerne være tarmbevegelser. Kjente i uke 15 sist og da var det veldig tydelig hva det var, så venter i spenning:)

Kjente noe for ett par uker siden, men ikke kjent noe siden det :p
Har vel rigga seg til på en annen måte, hehe :) Er 15+4 i dag.

Back
Topp