Litt intim spørsmål! :p

Oleandra87

Glad i forumet
Er de fleire som har mista lysta på samleie eller er de berre meg?! Er også litt redd å ha samleie når de e so tidlig i svangerskapet, sjølv om eg er klar over at de e ik farlig me sex når man e gravid ! :)

Er de fleire som har mista lysta på samleie eller er de berre meg?! Er også litt redd å ha samleie når de e so tidlig i svangerskapet, sjølv om eg er klar over at de e ik farlig me sex når man e gravid ! :)
Lysta er overhodet ikke til stede bitte litt en gang. Du er ikke aleine :p

Hmm.. Jeg har det helt motsatt :P Nei det skal jo ikke være farlig.

Det er ikke farlig, og jeg har ikke mista lysta, men jeg sovner før ham så det egnet seg best til helgeaktivitet...

Jeg har veldig lite lyst, men husker det tok seg godt opp etterhvert som formen steg utover svangerskapet :D:D

Jeg har null lyst igjen... Var på samme måte under min første graviditet :-/ Ikke så kult for noen av oss i grunnen!

Haha! Me andre ord du tar godt vare på mannen din :p De e bra! Eg må lure meg og seie til meg sjølv at lysta e der:p

Jada man kan vel si det sånn ;)
Får håpe det bedrer seg etterhvert :)

Lysten har nok minket litt ja, men er som regel så trøtt når vi legger oss ^^ og ellers skjer det noe hele tiden. Så alene er du ikke :)

Her har jeg et dilemma egentlig, for jeg er kåt men har absolutt ikke lyst på sex heller! :P Men sist gang at så hadde vi heller ikke så mye sex i første trimester, men det var fordi det var vondt å ha sex. Men så fort første trimester var over, så hadde jeg mer enn nok lyst, da ble han nesten overfalt! :P

Her er det litt opp og ned, meeeeen om lysta ikke er på topp så får jeg den på topp - rett og slett for det er viktig og bevare det vi hadde før vi ble gravid :) En kan jo bare ta en kjappis også :p

lysta er i behold. Men når man har ett barn på snart 2 år og mannen er mest ute pga ting som skal gjøres, så blir det liksom ikke noe av. Tør liksom ikke helt enda heller siden det tok lengre tid enn med datteren vår.

Når jeg er gravid så vet jeg ikke hva sex er lengre :P Uansett har jeg vært så kvalm og sliten i tillegg at det bare hadde blitt styr.

Her har jeg et dilemma egentlig, for jeg er kåt men har absolutt ikke lyst på sex heller! :P Men sist gang at så hadde vi heller ikke så mye sex i første trimester, men det var fordi det var vondt å ha sex. Men så fort første trimester var over, så hadde jeg mer enn nok lyst, da ble han nesten overfalt! :P
Haha!!!!!! :D eg må innrømme at eg tør ik heilt å ha sex, siste svsngerskap måtte ein tur til gynekolog siden eg blødde litt etter sex :/ De va ik noko farlig men likavel:p Eg håpa at sexlysta mi kommer snart tilbake:)

Haha!!!!!! :D eg må innrømme at eg tør ik heilt å ha sex, siste svsngerskap måtte ein tur til gynekolog siden eg blødde litt etter sex :/ De va ik noko farlig men likavel:p Eg håpa at sexlysta mi kommer snart tilbake:)

Skjønner at du er litt skeptisk da ;) Men det er helt ufarlig å ha sex under svangerskapet :) Eneste jeg fikk beskjed om å roe ned sengekosen, var når jeg hadde så sterke kynnere at det nesten ble premature rier :)

lysta er i behold. Men når man har ett barn på snart 2 år og mannen er mest ute pga ting som skal gjøres, så blir det liksom ikke noe av. Tør liksom ikke helt enda heller siden det tok lengre tid enn med datteren vår.
Samma her og:p Tør ik heilt eg heller, tar ingen sjanser! Haha :D

Back
Topp