Oleandra87
Glad i forumet
Er de fleire som har mista lysta på samleie eller er de berre meg?! Er også litt redd å ha samleie når de e so tidlig i svangerskapet, sjølv om eg er klar over at de e ik farlig me sex når man e gravid ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lysta er overhodet ikke til stede bitte litt en gang. Du er ikke aleineEr de fleire som har mista lysta på samleie eller er de berre meg?! Er også litt redd å ha samleie når de e so tidlig i svangerskapet, sjølv om eg er klar over at de e ik farlig me sex når man e gravid !![]()
So bra at eg e ik åleineLysta er overhodet ikke til stede bitte litt en gang. Du er ikke aleine![]()
Haha! Me andre ord du tar godt vare på mannen dinHmm.. Jeg har det helt motsattNei det skal jo ikke være farlig.
Er så enigSo bra at eg e ik åleineNår kvelden kommer so einaste eg tenke e de senga
Haha!!!!
Haha! Me andre ord du tar godt vare på mannen dinDe e bra! Eg må lure meg og seie til meg sjølv at lysta e der
![]()
Haha!!!!!!Her har jeg et dilemma egentlig, for jeg er kåt men har absolutt ikke lyst på sex heller!Men sist gang at så hadde vi heller ikke så mye sex i første trimester, men det var fordi det var vondt å ha sex. Men så fort første trimester var over, så hadde jeg mer enn nok lyst, da ble han nesten overfalt!
![]()
Haha!!!!!!eg må innrømme at eg tør ik heilt å ha sex, siste svsngerskap måtte ein tur til gynekolog siden eg blødde litt etter sex :/ De va ik noko farlig men likavel
Eg håpa at sexlysta mi kommer snart tilbake
![]()
Samma her oglysta er i behold. Men når man har ett barn på snart 2 år og mannen er mest ute pga ting som skal gjøres, så blir det liksom ikke noe av. Tør liksom ikke helt enda heller siden det tok lengre tid enn med datteren vår.