Skravletråd :)

Idag opplevde jeg at en gammel dame ga fra seg setet sitt på t-banen så jeg skulle få sitte :D
"Stakkars du som er gravid vil vel sitte" jeg forsøkte å takke nei siden hun var 60-70. Syns egentlig ikke st de gamle skal gi fra seg plassen sin :( men det var utrolig snillt av henne :D

Idag opplevde jeg at en gammel dame ga fra seg setet sitt på t-banen så jeg skulle få sitte :D
"Stakkars du som er gravid vil vel sitte" jeg forsøkte å takke nei siden hun var 60-70. Syns egentlig ikke st de gamle skal gi fra seg plassen sin :( men det var utrolig snillt av henne :D
Så flott gjort av henne:D

Nei, det forundrer meg faktisk ikke:rolleyes:
Er desverre ikke så mange høflige mennesker rundt om..
Til tider blir jeg sjokkert over folk i dette landet:p Men det er godt det finnes noen snille mennesker her, og de skulle hatt medalje i snillhet:D

Men det er som regel av en grunn, å bli utskjelt fordi man tilbyr plassen sin er ikke så gøy faktisk
Jeg har blitt utskjelt mange ganger selv så vet hvordan det er. Men man spør jo for å være hyggelig;) så da svarer jeg bare "jeg spurte bare for å være grei"

Jeg har blitt utskjelt mange ganger selv så vet hvordan det er. Men man spør jo for å være hyggelig;) så da svarer jeg bare "jeg spurte bare for å være grei"
jeg vet mange somikke gidder spørre mer siden de har blitt utskjelt så mange ganger det må være helt greit tenker jeg

jeg vet mange somikke gidder spørre mer siden de har blitt utskjelt så mange ganger det må være helt greit tenker jeg
så absolutt:)
Men jeg ble veldig positivt overasket over at jeg som gravid ble tilbudt en sitteplass:D Så jeg tenker at de som blir spurt ikke skal kjefte på folk men heller takke ja;)

Jeg er en av dem :(

Back
Topp