Så fint det ble
Byttet svart sofa mot lys grå her også, angrer ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint det ble
Nei, tror ikke detVar det mange som ble sinna på deg i dag da?? Haha
Så flott gjort av henneIdag opplevde jeg at en gammel dame ga fra seg setet sitt på t-banen så jeg skulle få sitte![]()
"Stakkars du som er gravid vil vel sitte" jeg forsøkte å takke nei siden hun var 60-70. Syns egentlig ikke st de gamle skal gi fra seg plassen sinmen det var utrolig snillt av henne
![]()
JaaSå flott gjort av henne![]()
Nei, tror ikke dethar kun sittet på kontoret
![]()
Nei, det forundrer meg faktisk ikkeJaable ikke så stolt av de som satt rundt som bare tittet ned i telefonen og ikke tilbød damen noen plass
![]()
Hehe...nei, det går stort sett greitNei det er vel forhåpentligvis ikke så mange som blir sinna på deg der![]()
Hehe...nei, det går stort sett greit![]()
Til tider blir jeg sjokkert over folk i dette landetNei, det forundrer meg faktisk ikke
Er desverre ikke så mange høflige mennesker rundt om..
Ja heldigvis er det noenTil tider blir jeg sjokkert over folk i dette landetMen det er godt det finnes noen snille mennesker her, og de skulle hatt medalje i snillhet
![]()
Men det er som regel av en grunn, å bli utskjelt fordi man tilbyr plassen sin er ikke så gøy faktiskJaable ikke så stolt av de som satt rundt som bare tittet ned i telefonen og ikke tilbød damen noen plass
![]()
Jeg har blitt utskjelt mange ganger selv så vet hvordan det er. Men man spør jo for å være hyggeligMen det er som regel av en grunn, å bli utskjelt fordi man tilbyr plassen sin er ikke så gøy faktisk
jeg vet mange somikke gidder spørre mer siden de har blitt utskjelt så mange ganger det må være helt greit tenker jegJeg har blitt utskjelt mange ganger selv så vet hvordan det er. Men man spør jo for å være hyggeligså da svarer jeg bare "jeg spurte bare for å være grei"
så absoluttjeg vet mange somikke gidder spørre mer siden de har blitt utskjelt så mange ganger det må være helt greit tenker jeg
Det er jeg enig i.så absolutt
Men jeg ble veldig positivt overasket over at jeg som gravid ble tilbudt en sitteplassSå jeg tenker at de som blir spurt ikke skal kjefte på folk men heller takke ja
![]()
Jeg skal bygge ikea-kommode... Viss jeg gidderhaha
Jeg er en av demjeg vet mange somikke gidder spørre mer siden de har blitt utskjelt så mange ganger det må være helt greit tenker jeg
Du får legge deg tidligFatter ikke at det gåran å være så trøtt