JaOi, da er det bare å investere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaOi, da er det bare å investere![]()
Utsetter det til torsdag eller fredag, jeg..Snuppa sover ute i vogna, så da er det bare å hive seg rundt å få ferdig husvasken
Vi har et rekkehus i borettslag. Men ser etter noe annet. Dessverre veldig dyrt i denne kommunen da.
Blir bedre med loftsetasjen på plass, men fellesgjelda er forferdelig!
Jeg kan ikke utsettelse det lenger, er sikker på at det kommer insekter snart ;PUtsetter det til torsdag eller fredag, jeg..
Vi har også rekkehus, men det er selveier uten fellesgjeld.Ender nok opp med en form for rekkehus/leilighet vi og..noe enebolig kan vi se langt etter
Det med fellesgjeld er noe drit, da.. Så er det vel en del månedlige avgifter itillegg til lånet og? :/
Enebolig i rekke her, hvis det kvalifisererVi har også rekkehus, men det er selveier uten fellesgjeld.
Har likevel fellesutgifter som dekker garasje, felles uteområder, kommunale avgifter, kabel TV, bygningsmasse forsikring ++++
Vi har også rekkehus, men det er selveier uten fellesgjeld.
Har likevel fellesutgifter som dekker garasje, felles uteområder, kommunale avgifter, kabel TV, bygningsmasse forsikring ++++
Du kan komme til ossHøres jo bra ut
Gleder meg til vi kan begynne å lete etter ny plass...![]()
Og jeg slipper for vaskedamen har vært hos meg idagSnuppa sover ute i vogna, så da er det bare å hive seg rundt å få ferdig husvasken
Så heldig du er.Og jeg slipper for vaskedamen har vært hos meg idag![]()
Så deilig !Og jeg slipper for vaskedamen har vært hos meg idag![]()
Rundt 130,- tror jegSå heldig du er.
Hvor mye betaler dere per time?
Helt fantastiskSå deilig !![]()
Det var ikke mye i det hele tattRundt 130,- tror jeg
Hun er her 3 timer hver tirsdag, 1500,- i måneden![]()
Nei, det er faktisk grisebilligDet var ikke mye i det hele tatt
Du kan komme til oss
Nye boliger uten fellesgjeld![]()
Kan hende det, jeg vet ikke hvor du borTja, blir vel litt langt å flytte det?![]()
![]()
Håper du lykkes med detGutta er på badeland, jeg stter i sofaen og prøver å holde meg våken