Uff så trist.
Ja det er det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så trist.
Jeg veier nå 95Etter flere hestekurer på møkkamedisin så er jeg 20 kg tyngre. Dette skjedde over noen år da, men likevel. D er så kjipt!
Jeg veier nå 95
Før jeg ble gravid var jeg oppe i hele 105.
Ser en klar sammenheng mellom medisinene og når jeg gikk opp.
Mannen og barna er slanke
Jeg ville ha gjort det.Jeg var opp i 92 en stund, 30 kg over startvekt.. Hadde jeg visst at d ville bli sånn hadde jeg aldri tatt medisinen..
God kveld! Stress? Var det ikke nok i gårGo kveld
Stressdag!
Godt å ha noen mål ogsåJeg brukte den i 2011 eller 2012 sist, kun for familiebilder hos fotograf.
Siste gangen jeg brukte den på ordentlig var i dåpen til storesnupp. Litt trist at jeg ikke skal ha den på i dåpen til lillesnupp :s
Jeg får bare trene og gjøre mitt beste, så får jeg evt legge den ut før 17. mai neste år. Føler meg så fin i bunaden min.
God morgen! Jeg er oppe for å levere en henger på Montér av alle ting. Måtte visst leveres klokken 7Goood morgen alle!
Andre som er oppe?![]()
God morgen! Jeg er oppe for å levere en henger på Montér av alle ting. Måtte visst leveres klokken 7![]()
Joda, der åpner de tidlig. DessverreJøsses! Det var da tidlig... Trodde ikke de åpna før seint
Her var det bekkenet som satte en stopper for søvnen![]()
Joda, der åpner de tidlig. Dessverre![]()
Huff, ikke godt når kroppen ødelegger nattesøvnen!
Ja, det har seg sånn at det blir tyngre og tyngre, og da må man nok regne med noen plagerUsjda
Nei, er ikke noe festlig.. Men må vel regne med noe ubehag nå når det nærmer seg slutten![]()
Jeg ville ha gjort det.
Bedre tjukk og frisk, enn slank og syk
Ja, det har seg sånn at det blir tyngre og tyngre, og da må man nok regne med noen plager![]()
Godt å ha noen mål også![]()
Goood morgen alle!
Andre som er oppe?![]()
Nei altså 17.mai var ikke i nørheten av det der.God kveld! Stress? Var det ikke nok i går![]()
Det får ikke jeg meg til å gjøre heller. Og det gjør alt så mye vanskeligere.Jo da! Men jeg har lyst å trene på senter nå, men er ikke komfortabel med å levere lillesnuppa i barnepassen enda..
Hva har du stresset med da?Go kveld
Stressdag!