Bergensjenter?:D

Så kjekt at det er så mange vestlandsjenter her :-) Bur ikkje i Bergen, men større mulighet for å reise på treff i Bergensområdet, en østlandet :-)

Hei, alle sammen:) Jeg er helt ny her på forum. Er fra Bergen (Søreidgrenda/Kokstad). Er 10+5 i dag og har termin 16. november ifølge babyverden, men får vite mer på ultralyd i morgen. Jeg er gjerne med på treff i byen!

Hei, alle sammen:) Jeg er helt ny her på forum. Er fra Bergen (Søreidgrenda/Kokstad). Er 10+5 i dag og har termin 16. november ifølge babyverden, men får vite mer på ultralyd i morgen. Jeg er gjerne med på treff i byen!

Si ifra hvordan det går da :) Jeg har termin 14 november :)

Klare for treff etterhvert?:D Hva med neste uke eller uken deretter?:)
Egon elr Jacob? Eller annen plass?

Ukedag eller helg ?:)

Last edited:
Skulle ønske jeg bodde nærmere Bergen, jeg vil og på treff ;)

Alle dager bortsett fra torsdagene passer fint. Jeg tenker at det blir enklest å skrive hvilke ukedager på ettermiddagene dere ikke kan møtes, så finner vi en dag til slutt. :) Hva sier dere og du, Synnøve? Jeg fikk inntrykk av at det er deg som er møtesjefen. :D

Alle dager bortsett fra torsdagene passer fint. Jeg tenker at det blir enklest å skrive hvilke ukedager på ettermiddagene dere ikke kan møtes, så finner vi en dag til slutt. :) Hva sier dere og du, Synnøve? Jeg fikk inntrykk av at det er deg som er møtesjefen. :D
Jeg er visst møtesjefen ja:P hehe.
Skal finne noen forslag og dele de her snart jeg;)
Det vil uansett aldri passe for alle tenker jeg, og man kan jo også ha flere treff;)
Må ta en dag hvor flest kan:)

Back
Topp