Fargeklatten89
Elsker forumet
Dårlig mobilkamera!kanskje vi ser streken bedre viss du tar bilde i bedre lys![]()
Kun for dere attpåklatt og gravid15!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig mobilkamera!kanskje vi ser streken bedre viss du tar bilde i bedre lys![]()
He, he "takk" for bryet. Ser ikke fargen, ser skyggenDårlig mobilkamera!
Vis vedlegget 117623
Vis vedlegget 117624
Kun for dere attpåklatt og gravid15!ha ha. Får ikke med rosafargen ordentlig pga kameraet, men her ser dere vel streken? Den er jo ikke vanskelig å se her vel
![]()
Ja jaHe, he "takk" for bryet. Ser ikke fargen, ser skyggen![]()
Vi må ha veldig trente øyne fargeklatten for jeg ser streken helt klartJa ja![]()
Jeg og ser den godt, rosafargen også.Vi må ha veldig trente øyne fargeklatten for jeg ser streken helt klartGleder meg til ennda tydeligere strek i morgen
![]()
Ser det jegDårlig mobilkamera!
Vis vedlegget 117623
Vis vedlegget 117624
Kun for dere attpåklatt og gravid15!ha ha. Får ikke med rosafargen ordentlig pga kameraet, men her ser dere vel streken? Den er jo ikke vanskelig å se her vel
![]()
GratulererEhh... Jeg ble litt inspirert av testerne her inne og smalt like gjerne til med en test... Jeg syns jammen den ser positiv ut hvis jeg legger godvilja tilJeg redigerte det ene til svart/hvitt og detn ser veldig positiv ut :O Hva sier dere?Vis vedlegget 117620
GratulererEhh... Jeg ble litt inspirert av testerne her inne og smalt like gjerne til med en test... Jeg syns jammen den ser positiv ut hvis jeg legger godvilja tilJeg redigerte det ene til svart/hvitt og detn ser veldig positiv ut :O Hva sier dere?Vis vedlegget 117620
Vis vedlegget 117566Dagens test. Er vel ikke noe tvil lengre![]()
Tuuuuusen takkJaaaaagratulerer såå masse!!
Ommer du på januar no da?![]()
Juhuuu, kor hæli!Tuuuuusen takkNå har jeg flyttet inn i januar ja
![]()
Woop woopJu
Juhuuu, kor hæli!
Måtte det komme en haug med hormonelle damer i siste liten![]()
Å så kjedeligJa og der gikk tempen min rett i bånn. Så da er det bare å vente på TR . Nå blir det jakten på skuddårsbarnet som gjelder