Juni!

Det tenker jeg også! Er faktisk bare ca 3 uker igjen til jeg skal sette første sprøyte! (Forhåpentligvis!)
Ja,jeg syntes også tiden går litt sakte.
Prøver å fylle dagene med jobb og trim.. Gleder meg faktisk til å begynne. Spennende periode og jeg håper vi lykkes. Håper vi alle får det til og kan gå kommer i møte med spire i magen❤️

Når får man vite når man skal ha uttak og innsett egentlig? Begynte på spray 1.mai, skal til legen 26. så regner med det blir i juni, men er mitt første forsøk, så har ingen formening om når uttak og innsett blir :( Ikke vet jeg hvor mye jeg skal ta av Menopuren, el hvordan jeg setter sprøytene heller..men det får jeg kanskje vite mer om på legetimen
Fikk hvertfall mensen i dag, 4 dager forsinket :wideyed:

Når får man vite når man skal ha uttak og innsett egentlig? Begynte på spray 1.mai, skal til legen 26. så regner med det blir i juni, men er mitt første forsøk, så har ingen formening om når uttak og innsett blir :( Ikke vet jeg hvor mye jeg skal ta av Menopuren, el hvordan jeg setter sprøytene heller..men det får jeg kanskje vite mer om på legetimen
Det aner jeg ikke, har kort protokoll uten nesespray, og da sier de at de setter av plass en uke ut fra når man forventer mens, for man begynner på sprøytene ca dag tre mener jeg å huske. Får ikke begynne med sprøyter før sykepleierne har snakket med legene og timer er satt opp ut fra det da.

Vanskelig å si for det kommer an på hvordan kroppen din responderer på sprayen først og deretter sprøyter. Men jeg gikk 1 mnd + 2 dager fra spraystart til uttak, og det ser ut som om det blir noe av det samme nå også:)

Jeg tipper du får opplæring i sprøyter på legetimen 26. Mai :) og da er det vel knappe 2 uker med sprøyter før innsett/uttak :)
Mensen må man få minst 3 dager før sprøytestart, så det klarte du med god margin ;)

Nei, er jo ikke det, bare føles som en evighet. Også er jeg så redd jeg er forsinket denne mnd. Håper virkelig ikke det, vil komme igang igjen og har konserter ons til søndag uka etter, så hadde vært veldig greit å slippe mensen akk da...
Det skjønner jeg godt ja. Nå er det forhåpentligvis under tre uker til sprøytestart:eek:

Jeg og. For meg er det ganske vondt. Og jeg har sprøyteskrekk :) da jeg satte eggløsningssprøytene sist og visste jeg ikke trengte stikke meg selv før et eventuelt neste forsøk så gråt jeg en skvett av lettelse ;)
Klarer du sette selv? Jeg besvimte hvis jeg ser dem jeg.. He he.. Så mannen må sette, men nå skal jeg ta to om dagen, og da må jeg ta den ene ni på morran, da er gubben på jobb..

Klarer du sette selv? Jeg besvimte hvis jeg ser dem jeg.. He he.. Så mannen må sette, men nå skal jeg ta to om dagen, og da må jeg ta den ene ni på morran, da er gubben på jobb..
Har mest kontroll da så ja, jeg setter dem selv. Mannen skulle sette første sprøyta, men jeg fikk panikk når spissen nærma seg magen og begynte å hylgrine, så hos oss trekker jeg pusten dypt og stikker selv mens mannen klemmer hardt med hånda rett over kneet mitt slik at jeg fordeler smerten litt og jeg kjenner at jeg ikke er alene :) han er med til tannlegen også, og da klemmer jeg hans hånd. Han fikk merker som varte lenge etter timen var over sist..:smiley-ashamed005

Har mest kontroll da så ja, jeg setter dem selv. Mannen skulle sette første sprøyta, men jeg fikk panikk når spissen nærma seg magen og begynte å hylgrine, så hos oss trekker jeg pusten dypt og stikker selv mens mannen klemmer hardt med hånda rett over kneet mitt slik at jeg fordeler smerten litt og jeg kjenner at jeg ikke er alene :) han er med til tannlegen også, og da klemmer jeg hans hånd. Han fikk merker som varte lenge etter timen var over sist..:smiley-ashamed005
Håper virkelig jeg klarer det selv, ni på morran er jo håpløst. Da er jo mannen på jobb...

Hei alle. Ser ut til at vi ikke tar et priv ivf forsøk juni mnd.
Forholdet har fått seg en liten knekk og vi trenger å jobbe litt. Han er en mnd vekke og en mnd jobb. Og så må jeg jobbe med sorgen etter å ha mistet min mor i desember. Så det er tøft også. Vi håper alt ordner seg til Haukeland i september❤️ lykke til alle sammen. Klem

Forholdet har fått seg en liten knekk og vi trenger å jobbe litt. Han er en mnd vekke og en mnd jobb. Og så må jeg jobbe med sorgen etter å ha mistet min mor i desember. Så det er tøft også. Vi håper alt ordner seg til Haukeland i september❤️ lykke til alle sammen. Klem
Ånei! Set var leit å høre. Ta vare på hverandre nå:) Sender deg en stor klem ❤ ❤

Huffda :/ Håper alt ordner seg for dere! Høres ut som det kan være fornuftig å vente litt nå og ta vare på seg selv og hverandre :) lykke til videre :)

Back
Topp