*** IKM uke 21 ***

Er så spent på om testene mine kommer i posten i dag! Vet de ble sendt på onsdag så da er det vel et lite håp! Er mellom 10 og 12 dpo så om de kommer kaaaan det jo hende det kommer en strek ;)
Bare 2 timer til postmannen kommer!
Hvis ikke er det bare å vente til mandag...

Helt fersk både som prøver og her på forumet. Melder meg på denne tråden med IKM 18 mai! Fryktelig spent! Har ikke turt å begynne å teste ennå!

Er det noen som ser noe på disse? Ja, jeg er nok litt gal, og har fått streker på hornhinnene mine :p Men likevel...

Er ca 10 dpo, spotter litt brunt og har bittelitt ømme pupper. Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin i kveld. Vet håpet ikke er ute før tanta kommer, men jeg er ganske sikker på at det ikke er noen spire når det ikke synes på tester 10 dpo :rolleyes: Dette fordi jeg bruker å få svak positiv ganske tidlig når jeg faktisk er gravid :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    751,4 KB · Visninger: 120
Er det noen som ser noe på disse? Ja, jeg er nok litt gal, og har fått streker på hornhinnene mine :p Men likevel...

Er ca 10 dpo, spotter litt brunt og har bittelitt ømme pupper. Lurer på om jeg skal ta meg et glass vin i kveld. Vet håpet ikke er ute før tanta kommer, men jeg er ganske sikker på at det ikke er noen spire når det ikke synes på tester 10 dpo :rolleyes: Dette fordi jeg bruker å få svak positiv ganske tidlig når jeg faktisk er gravid :)

Ser ingenting jeg dessverre :(

Måtte ta en til fordi jeg er grisenysgjerrig... Har fri i dag og kjeda meg grusomt!!!

ImageUploadedByBV Forum1431698822.517886.jpg

ImageUploadedByBV Forum1431698831.992031.jpg

Banner stille for meg selv..... Det er jo strek? Jeg er ikke gal vel? :s Nå ligger denne til tørk, skal IKKE åpne den.... Disse testene blir gjerne fine og tydelige når de er tørket :)

Gratulerer :) hvilke symptomer har du? :D
Tusen takk!
Jeg har mye murringer, men mye tydeligere på hvor de er. Før var de i hele magen, lårene og ryggen, mens nå er de mer forbeholdt magen. Jeg har hatt festeblødning, ønme pupper og er veeeldig god luktesans..
Også er humøret rimelig spesielt :mad:

Back
Topp