Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Sikkert et jævla dumt spørsmål, men.. Er det trygt å farge håret hjemme mens man er gravid..?
Jeg er jo ikke mer enn 4+4 i dag, så jeg håper jo og tror at det ikke skal ha noe å si
Hva mener dere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D skal nok gå bare fintSikkert et jævla dumt spørsmål, men.. Er det trygt å farge håret hjemme mens man er gravid..?Jeg er jo ikke mer enn 4+4 i dag, så jeg håper jo og tror at det ikke skal ha noe å si
Hva mener dere??
![]()
Bra!D skal nok gå bare fintd trekker ikke inn gjennom blodet
så lenge du passer på god utlufting underveis for deg selv
![]()
Problemet er bare det at jeg allerede har kjøpt en vanlig fargeHar hørt det ikke skal ha noe å siMen ville uansett kjøpt en sånn ny fancy harfarge med olje i stende for ammoniakk
![]()
Jeg skjønnerBra!Er svigersøstera som skal farge meg da, så da må jeg vel finne på en god idé for ikke å avsløre meg
![]()
Har en venninne som er lege og som fikk unge for to mnd siden, hun farget IKKE håret fordi det ikke var bra under graviditeten...Sikkert et jævla dumt spørsmål, men.. Er det trygt å farge håret hjemme mens man er gravid..?Jeg er jo ikke mer enn 4+4 i dag, så jeg håper jo og tror at det ikke skal ha noe å si
Hva mener dere??
![]()
Det står at hårfargen jeg har kjøpt er uten ammoniakkJeg skjønnermn kan være lurt som lillesooolstråle sier om ammoniakk
![]()
Gjaldt det da alle typer hårfarge, eller..?? For jeg har jo ofte sett gravide på frisørsalonger, der de sitter med farge i håret..Har en venninne som er lege og som fikk unge for to mnd siden, hun farget IKKE håret fordi det ikke var bra under graviditeten...
Sikkert lurtDet står at hårfargen jeg har kjøpt er uten ammoniakkMen det står ingenting i bruksanvisningen ang. farging og graviditet... Prøver å google litt her å se
![]()
Får høre med frisørvenninna miSikkert lurter ikke ekspert på saken. Men tror d du risikerer som gravid og farging er at resultatet kanskje ikke blir d samme pga håret endrer seg. Mn kan være noe i at man ikke skal gjøre d. Ring en frisørsalong
![]()
Du må gi oppdatering når du vetFår høre med frisørvenninna miTakk for svar!
![]()
Ho sa det var helt i orden å farge håret!Du må gi oppdatering når du vet![]()
Tenkte på det jeg ogEr ikke farlig å farge håret under graviditet.. Hadde det vært farlig å farge håret så hadde vi som er frisører blitt sykmeldt pga det under svangerskapet..
Det som kan skje er at håret reagerer anderledes enn vanlig, blir mer gyldet/varmt feks...
Ja selvfølgelig. .Er ikke farlig å farge håret under graviditet.. Hadde det vært farlig å farge håret så hadde vi som er frisører blitt sykmeldt pga det under svangerskapet..
Det som kan skje er at håret reagerer anderledes enn vanlig, blir mer gyldet/varmt feks...