Det er jo det gøye med å være keeperSå kult! Jeg turte aldri å slenge meg jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo det gøye med å være keeperSå kult! Jeg turte aldri å slenge meg jeg![]()
God formiddagGod morgenskal snart ta turen til jobben
![]()
JaGod formiddag
Koselig å hilse på kollegaer!
Det er jo det gøye med å være keeper![]()
Hva slags mat skal dere ha?Jaså skal jeg bestille mat til dåp
![]()
Veldig stilleHer var d stille gitt! Så uvant rett og slett! Apropos mat i dåp, vi skal ha koldtbord ihvertfall![]()
Veldig stille
Koldtbord hadde vi også![]()
Har hatt det til alle gutta jegHadde d til storesøsters dåp ogsåDa finner alle noe de liker
![]()
Hadde koltbord sist vi også.Hadde d til storesøsters dåp ogsåDa finner alle noe de liker
![]()
Hadde koltbord sist vi også.
Alt hjemmelaget.
Vanlig roastbiff, rødvinsmarinert roastbiff, svinerulade, kyllingevinger, røkelaks (ikke hjemmerøkt), eggerøre, hjemmelager majones, hjemmelaget remulade ++++++
Er ikke sikker på om jeg orker denne gang
Brød bakte jeg ikke selv..Så flink du er!
Vi hadde kjøpa forrige gang, og kjøpa denne gang. Men kjøper inn litt eget brød til og så lager jeg eggsalat selv.
Vi har bare en time på oss til å pynte lokalene mest sannsynlig, før vi må ile til kirken. Litt redd d ikke skal gå, men d blir for dyrt å leie lokalet både lørdag og søndag, så da blir d bare sånn da.
D blir for lite her rett og slett. Og jeg tørr ikke gamble på fint vær for å ha d ute heller.Brød bakte jeg ikke selv..
Vi hadde det hjemme, og kommer til å gjøre det denne gang også
Guri, du er helt rå!!!Hadde koltbord sist vi også.
Alt hjemmelaget.
Vanlig roastbiff, rødvinsmarinert roastbiff, svinerulade, kyllingevinger, røkelaks (ikke hjemmerøkt), eggerøre, hjemmelager majones, hjemmelaget remulade ++++++
Er ikke sikker på om jeg orker denne gang
Og utslitt på dåpsdagenGuri, du er helt rå!!!![]()
Haha...ikke så rartOg utslitt på dåpsdagen![]()
det hadde vi ogsåHer var d stille gitt! Så uvant rett og slett! Apropos mat i dåp, vi skal ha koldtbord ihvertfall![]()
Vi hadde koldtbord fra jobben til broren mi sist, og lånte huset til mine foreldreSå flink du er!
Vi hadde kjøpa forrige gang, og kjøpa denne gang. Men kjøper inn litt eget brød til og så lager jeg eggsalat selv.
Vi har bare en time på oss til å pynte lokalene mest sannsynlig, før vi må ile til kirken. Litt redd d ikke skal gå, men d blir for dyrt å leie lokalet både lørdag og søndag, så da blir d bare sånn da.