Topp 100 - Skravletråden

Her var d stille gitt! Så uvant rett og slett! Apropos mat i dåp, vi skal ha koldtbord ihvertfall :)

Hadde d til storesøsters dåp også :) Da finner alle noe de liker ;)
Hadde koltbord sist vi også.
Alt hjemmelaget.
Vanlig roastbiff, rødvinsmarinert roastbiff, svinerulade, kyllingevinger, røkelaks (ikke hjemmerøkt), eggerøre, hjemmelager majones, hjemmelaget remulade ++++++

Er ikke sikker på om jeg orker denne gang

Hadde koltbord sist vi også.
Alt hjemmelaget.
Vanlig roastbiff, rødvinsmarinert roastbiff, svinerulade, kyllingevinger, røkelaks (ikke hjemmerøkt), eggerøre, hjemmelager majones, hjemmelaget remulade ++++++

Er ikke sikker på om jeg orker denne gang

Så flink du er!
Vi hadde kjøpa forrige gang, og kjøpa denne gang. Men kjøper inn litt eget brød til og så lager jeg eggsalat selv.

Vi har bare en time på oss til å pynte lokalene mest sannsynlig, før vi må ile til kirken. Litt redd d ikke skal gå, men d blir for dyrt å leie lokalet både lørdag og søndag, så da blir d bare sånn da.

Så flink du er!
Vi hadde kjøpa forrige gang, og kjøpa denne gang. Men kjøper inn litt eget brød til og så lager jeg eggsalat selv.

Vi har bare en time på oss til å pynte lokalene mest sannsynlig, før vi må ile til kirken. Litt redd d ikke skal gå, men d blir for dyrt å leie lokalet både lørdag og søndag, så da blir d bare sånn da.
Brød bakte jeg ikke selv..
Vi hadde det hjemme, og kommer til å gjøre det denne gang også

Så flink du er!

Vi hadde koldtbord fra jobben til broren mi sist, og lånte huset til mine foreldre ;)

Back
Topp