ka slags stelleprodukt har dåkke kjøpt inn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke barn fra før, men en venninna meg bruker libero. Hun syntes de luktet bedre. Jeg kommer også til å kjøpe på dagligvarebutikken.Tenkte bare kjøpe Natusan produkter på dagligvarebutikken jeg. Noen med erfaring? Funka sist jeg hadde små barn.. Meeen det er jo 12 år siden da ;0)
Vi har vært veldig fornøyde med produktene fra NatusanTenkte bare kjøpe Natusan produkter på dagligvarebutikken jeg. Noen med erfaring? Funka sist jeg hadde små barn.. Meeen det er jo 12 år siden da ;0)
Samme her, nøytral babyolje til bading osv i starten, bepanthen til sår rumpe, saltvann til tett nese og paracett i tilfelleVi har kun badeolje og bepathen til sår rumpevil ikke bruke så mye kremer osv til baby. Husker at vi brukte kun olje i badevannet til storebror til han var blitt ganske stor.
Ellers har jeg kjøpt inn saltvannsdråper, paracet og purelan
Liker å ha paracet liggende siden vi bor så langt unna et apotek. Sannsynligheten for at vi vil trenge det til første vaksine er stor så er greit å ha det liggende![]()