Stelleprodukt til mini

Skal ut og handle etterpå. De har 40% avslag på barneprodukter på princess nå. Trenger kluter, salver og kanskje et par smokker.

Tørre engangskluter og termometer. Resten av stelleproduktene er fra babypakkene.

Skal kjøpe:
Tørre engangskluter
Balneum hermal olje til å ha i badevannet
Inotyol salve
Og baby paracet (ikke stellepeodukt men liker å ha liggende selv om de ikke blir brukt)
Babyshampo (har hatt bruk for dette til begge de store og denne har vi sett har masse hår på UL!)

Har bleier stelleunderlag termometer/beskyttelse smokker

Har kjøpt inn barnesalve fra Lykkelig som Liten, og olje fra weleda og Burts bees (som jeg tar på tørre engangskluter for å vaske i bleieområdet). I badevann og til vask bruker vi også Burts Bees produkter. Bruker det samme til storebror, så da kan de dele produktene etterhvert :)

Tenkte bare kjøpe Natusan produkter på dagligvarebutikken jeg. Noen med erfaring? Funka sist jeg hadde små barn.. Meeen det er jo 12 år siden da ;0)

Tenkte bare kjøpe Natusan produkter på dagligvarebutikken jeg. Noen med erfaring? Funka sist jeg hadde små barn.. Meeen det er jo 12 år siden da ;0)
Jeg har ikke barn fra før, men en venninna meg bruker libero. Hun syntes de luktet bedre. Jeg kommer også til å kjøpe på dagligvarebutikken.

Inotyol, bepanten, olje, paracet, febermål, engangsunderlag og tørre kluter er det vi bruker i starten. Bruker minst mulig produkter på så små.

Har raidet apoteket i dag for pannetermometer, termometer, paracet, purelan og inotyol. Ellers har jeg diverse våtservietter fra babypakker sammen med coop änglamark babyolje (på pumpeflaske!), tørre engangskluter og diverse annet fra babypakkene... :)

[QUOTE="Nalle, post: 19190004, member: 106035 Bruker minst mulig produkter på så små.[/QUOTE]
Enig med deg ;)

Vi har kun badeolje og bepathen til sår rumpe :) vil ikke bruke så mye kremer osv til baby. Husker at vi brukte kun olje i badevannet til storebror til han var blitt ganske stor.

Ellers har jeg kjøpt inn saltvannsdråper, paracet og purelan :)
Liker å ha paracet liggende siden vi bor så langt unna et apotek. Sannsynligheten for at vi vil trenge det til første vaksine er stor så er greit å ha det liggende :)

Vi har kun badeolje og bepathen til sår rumpe :) vil ikke bruke så mye kremer osv til baby. Husker at vi brukte kun olje i badevannet til storebror til han var blitt ganske stor.

Ellers har jeg kjøpt inn saltvannsdråper, paracet og purelan :)
Liker å ha paracet liggende siden vi bor så langt unna et apotek. Sannsynligheten for at vi vil trenge det til første vaksine er stor så er greit å ha det liggende :)
Samme her, nøytral babyolje til bading osv i starten, bepanthen til sår rumpe, saltvann til tett nese og paracett i tilfelle ;) og purelan til meg!

Back
Topp