Skravletråd :)

Ja, midtbeslag mente jeg..hehe
Skrev endebeslag i den andre posten min:p

Men da må jeg vel evnt skjære av enden på de da, for de er i vinkel:)

Også skulle jeg gjerne hatt noe billigere alternativ:p haha
Disse linkene er til smier som nok ikke er det billigste alternativene, nei.
Dersom de har dem på byggmaker er de nok billigere der

God morgen jenter. Har dere det bra i dag? Vesla er heldigvis bedre etter en rundt klyster i går. :/ stakkars lille. Men i dag spiser hun og drikker normalt. Har fortsatt litt vondt i magen. Men etter 3-4 dager med forstoppelse så skjønner jeg jo det.
Godt hun er bedre og at dere vet hva som feilet henne:)

Ja hat nesten ikke lyst på noe og om jeg har lyst på noe så er det ting jeg ikke kan spise :p

Så kjipt! Jeg har stort sett lyst på alt!! Men føler meg så oppblåst hele tida, så får ofte vondt i magen når jeg har spist! :( Men det er jo klart, det som frister mest til tider er ting jeg ikke kan spise. Fikk vann i munnen her om dagen av å tenke på MUGGOST!!

Så kjipt! Jeg har stort sett lyst på alt!! Men føler meg så oppblåst hele tida, så får ofte vondt i magen når jeg har spist! :( Men det er jo klart, det som frister mest til tider er ting jeg ikke kan spise. Fikk vann i munnen her om dagen av å tenke på MUGGOST!!

Haha kjenner til det, spekeskinka og salamien til frøkna har frista noen ganger og jeg spiser ikke svin engang :P ja man blir jo kjempe fort mett :O

Haha kjenner til det, spekeskinka og salamien til frøkna har frista noen ganger og jeg spiser ikke svin engang :p ja man blir jo kjempe fort mett :O
Åh, ja ikke sant! Min og spiser salami, og da sitter jeg bare å sniffer ;D
Ja,det er kjedelig å bli så fort mett når man bare har lyst å trøkke i:)

Åh, ja ikke sant! Min og spiser salami, og da sitter jeg bare å sniffer ;D
Ja,det er kjedelig å bli så fort mett når man bare har lyst å trøkke i:)

Hehe nå sliter egentlig ikke jeg med det jeg da, men det er så ubehagelig å gå fra "sulten" til stappa og det gjør vondt :P

Back
Topp