Noen som vil være det? Vi trenger en som er villig til å være tilgangsansvarlig. Jeg vet ikke helt hva jobben går ut på, men det sies vel at det er en lite krevende jobb.. Kanskje moderator Linda kan utfylle litt hva det innebærer? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan det jeg om det ønskesEr vel bare å passe på at de rette personene får tilgang
![]()
Jeg kan det jeg om det ønskesEr vel bare å passe på at de rette personene får tilgang
![]()
De må vel stå på terminlista for å få tilgang, eller hvordan skal vi kontrollere det?
Takk skal du ha!Ja, de må stå på terminliste og ha 50 innlegg her. De må også ha vært medlem i 30 dager (hvis jeg ikke husker helt feil). De som vil ha tilgang må da telle innlegg og sende melding til deg. Så må du sjekke om de har vært medlem lenge nok (ved å trykke på nicket deres får man opp slik info) og om de står på terminlisten. Brukere uten brukernavn har ikke tilgang. Men disse skal heller ikke stå på terminlisten før de får seg det. Ved inaktivitet på forumet blir tilgangen til skjult gruppe trukket tilbake. Jeg tror det er for å unngå snikere..
Her er utfyllende infohttp://forum.babyverden.no/threads/info-vedr-skjult-gruppe.1719357/
Eg ser de har funne ut av jobbenNoen som vil være det? Vi trenger en som er villig til å være tilgangsansvarlig. Jeg vet ikke helt hva jobben går ut på, men det sies vel at det er en lite krevende jobb.. Kanskje moderator Linda kan utfylle litt hva det innebærer?![]()
![]()
Er detopprettet skjult gruppe?![]()