Ja, var en morsom natt på jobbSå braBle det noe liv på jobb i natt da? Hvor ofte jobber du helger egentlig?
Kviknet litt til så da holder jeg kanskje ut til i kveld![]()
Jobber hver 4. helg...helt greit i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var en morsom natt på jobbSå braBle det noe liv på jobb i natt da? Hvor ofte jobber du helger egentlig?
Kviknet litt til så da holder jeg kanskje ut til i kveld![]()
Ja, var en morsom natt på jobb
Jobber hver 4. helg...helt greit i grunn![]()
Nei, de var vel ganske forbannet for å si det mildtJammen det er braVar de du stoppa like fornøyde som det du var da? Haha
det er jo ikke noe ille nei
![]()
Nei, de var vel ganske forbannet for å si det mildt![]()
Hihi...de hadde ingen ide om hva som traff demHaha ja det vil jeg truDe var vel sikker på at de skulle slippe unna da og så stod du der og tok de haha
![]()
Nei, de var vel ganske forbannet for å si det mildt![]()
Begge delerFlyplass eller ferje i helga da?
Hihi...de hadde ingen ide om hva som traff dem![]()
Begge delerfram og tilbake..
Altfor mye syne sjeg, i ffølge andre 3.klassinger så har de dobbelt så mye her.Hvor mye har de å gjøre?
Haha...det var kanskje litt voldsomt daHaha ingen er trygge når super toller RonjaR er på vakt![]()
Ja, vi er veldig mobilePå ett skift?
Altfor mye syne sjeg, i ffølge andre 3.klassinger så har de dobbelt så mye her.
Haha...det var kanskje litt voldsomt daer nok veldig mange som slipper forbi
![]()
Å jada, tatt det opp flere gangerJeg har skjønt at dette med lekser er veldig forskjellig fra skole til skole. Her gjør frøkna alle leksene på mandag og da er de gjort på kort tid. Hun må lese og øve på diktat/gloser hele uka uansett da. Så her har de ikke mye syntes jeg..
Men har du tatt det opp med lærer/ andre foreldre om hva de mener? Det blir jo feil om de har så mye lekser at man må bruke helgene og på å bli ferdig.
Å jada, tatt det opp flere ganger
Her har de egentlig med bøker mandag, tirsdag , onsdag og tordag
Noe av et skal ggjres på skolen også , men ikke alltid de får gjøre oppgaver der.Dette er denne periodesn plan:Oki, synd det skal være så masse da det skal være gøy å lære ikke ta fra barna motet...
Noe av et skal ggjres på skolen også , men ikke alltid de får gjøre oppgaver der.Dette er denne periodesn plan:
Engelsk:
øv på setninger/uttrykk
gloser, lærer skirver opp de som skal læres
les side...
opgaveark
Norsk:
1-2 ark i heftet ( varier veldig hvo rmange ark de har , denne uken var det 1)
Leseforståelse: Les og svar på 2 sier
Stavskrift: alt fra 3 -6 sider
Språkbok: 5 oppgaver og 5 sider de skal lese
Matte: Der er det mest:
Trs: 4 sider med oppgaver
Hefte: 15 ark med oppgaver
Mattemagisk: Har ikke den foran her, men bruker være 6-7 sider