Paradise Hotel Norge

Enig! Så at Sara spesielt ble sykt glad. Garantert CF da. ;-)

Spennende å se hvilke forklaringer Elin har å komme med hvis CF sjekker inn! ;D

Kjenner jeg er litt redd det er han som må ut igjen pga vold, mtp Audun og Elin. Vi vet jo alle at CF har litt av et temperament :p

Jeg tror Sara E kommer inn igjen neste uke! ho skreiv på bloggen sin før ho skulle inn at ho hadde hatt mange uker. så, ho mangler liksom noen uker for å nå "mange " syns jeg. så tror jeg Isabell kommer, derfor blir pierre så sykt glad. Også CF. Også sikkert Christer. eller Harald :p

Ah ser det på tv3play.no syns skjermen på telefonen blir for liten:p luksusproblem hihi.

Ja det er det jeg mener, det må være tekst ellers skjønner man ingenting:pSamme hvis noen fra svenske PH er fra skåne, da må jeg ha tekst:laughing002
Tror det er en eller 2 derifra :) får med seg essensen. Funker jo på nettbrett også om du har. Funket det ikke på pc da?

om han nye ikke får noe makt så skjønner jeg ingenting. hva er egentlig vitsen med å sende inn nye i en så sammensveiset gjeng uten å ha makt!? inn på mandag, ut på torsdag?

og hvor i svarte er CF!???? :p
Tipper cf og isabell kommer inn neste uke.

Jeg tror Sara E kommer inn igjen neste uke! ho skreiv på bloggen sin før ho skulle inn at ho hadde hatt mange uker. så, ho mangler liksom noen uker for å nå "mange " syns jeg. så tror jeg Isabell kommer, derfor blir pierre så sykt glad. Også CF. Også sikkert Christer. eller Harald :p

en av deltakerne sa det var trist at Christer måtte sjekke ut, men "heldigvis vet vi det ender godt likevel" på IG så han dukker vel innom neste uke han også, kanskje ikke nødvendigvis en innsjekk :p

håper Fredrik kommer inn..igjen! Likte han såå godt også ble han kasta ut begge gangene..

Hvor mange gamle kontra nye deltakere har det egentlig kommet inn på PH denne sesongen? Altså; hvor mange av de gamle har sjekket inn på nytt?

Hvor mange gamle kontra nye deltakere har det egentlig kommet inn på PH denne sesongen? Altså; hvor mange av de gamle har sjekket inn på nytt?
Er det ikke bare Martine og Fredrik da? Men kommer jo fler til uka.

Ja det er kanskje bare de?? Jeg føler det er så mange fler haha :D
Jeg vet. Føler ikke at det er noen nye liksom. Men Elin, Christer, John, Kevin, Linn, Valeria og Sara E er jo alle deltakere som kom inn etterpå. Så det er jo ganske mange egentlig :) alle skulle vært bytta ut :D

Jeg vet. Føler ikke at det er noen nye liksom. Men Elin, Christer, John, Kevin, Linn, Valeria og Sara E er jo alle deltakere som kom inn etterpå. Så det er jo ganske mange egentlig :) alle skulle vært bytta ut :D
Ja det var fler enn jeg kom på :P føler Elin har vært der siden dag 1, men det var vel andre uke hun kom? Ellers syns jeg bare John kan få bli for han er litt gøyt (haha).

Enig! Tror også Sara E kommer inn igjen :)
CF også da vi ser at Elin blir sykt happy når hun sitter i loungen i klippet for uka som kommer :) og Isabell for samme grunn som du nevner, at Pierre blir glad. :)

Ja det var fler enn jeg kom på :P føler Elin har vært der siden dag 1, men det var vel andre uke hun kom? Ellers syns jeg bare John kan få bli for han er litt gøyt (haha).
Hun kom vel i uke 2 ja. Håper det blir litt action denne uka :)

Tabbe! Vært inne på en spoiler-tråd :eek:

Nå vet jeg hvem som kommer inn i kveld, skikkelig skuffende! Tror det var Nettavisen som spoilet hvis jeg ikke husker feil

Back
Topp