Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selger tomter rett ved her vi bor, i NevlunghavnHvor selger du tomter da? Og hvor store er de?
Han har fått plass helt foran ved lærerenDe ville ikke høre når jeg sa ifra i 1 klasse her så tok tid før de gjorde noe annet enn å drive med tilsnakk og belønningssystemer. Det er ting som ikke har hensikt for hun bryr seg ikke. For hennes del fungerte det veldig godt når hun ble plassert alene bakerst i klasserommet. Der hadde hun ingen å forstyrre og dermed så var det kun hun selv det gikk utover når hun drev på med noe selv om det og ble veldig redusert. Samtidig som at hun ikke fikk ha noe på pulten annet enn akkurat det hun skulle bruke.
Gjør de noe der eller lar de det bare være?
Å nei, så kjedeligIkke min kveld i kveld
U er bare trist og lei, første omgang med marengs nektet å stivne og vispen knakk når jeg prøvde å lage andre omgang..
Og jeg som bare ville lage kake til barselgruppen i morgenÅ nei, så kjedelig
Noen ganger går absolutt alt galt...
Han har fått plass helt foran ved lærerenpå den måten får de øyekontakt med han og minnet han på å følge med/tie stille
Vi har blitt enige om å se det ann fram til sommeren...
HuffOg jeg som bare ville lage kake til barselgruppen i morgen![]()
Joda, greit nokMen det hørtes jo bra ut da![]()
Selger tomter rett ved her vi bor, i Nevlunghavn
De er fra 600-1000 kvm, 18 stykk![]()
Ikke min kveld i kveld
U er bare trist og lei, første omgang med marengs nektet å stivne og vispen knakk når jeg prøvde å lage andre omgang..
Joda, greit nokmen han sliter fortsatt..
Tror det gikk bra.Huffrekker du ikke i morgen?
Bor du så nærme meg ?Selger tomter rett ved her vi bor, i Nevlunghavn
De er fra 600-1000 kvm, 18 stykk![]()
Tror det gikk bra med andre omgamg til slutt.Ånei
Hva blir planen da da?
Tror det gikk bra med andre omgamg til slutt.
Ellers hadde jeg laget en ny omgang i foodprosessoren.. Etter det ville jeg ha vært tom for egg
Blir ikke sitron og marengs pai uten marengs..
Vi bruker vårt uten snorene. Funker bra det
Hehe...ja det er det velÅh, der er d fint! Litt vel langt å pendle til jobben derifra da![]()
Lekser er et marerittDet er ikke noe særlig når de gjør det. Går det mye utover skolearbeidet hans eller?
Da håper jeg det blir braTror det gikk bra.
Så på det igjen etter å ha klaget her.
Fortsatte med bare en visp på mikstmasteren..
Den står hvertfall i ovnen nå..
Får vel kjøpe ny mikser..