UL 15+1

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Glemte selvfølgelig ta bilde. Var bare til rutinekontroll hos legen så visste ikke på forhånd at han kom til å tilby meg UL. Herregud så aktiv liten, eh, apekatt! Vred på seg og hoppet rundt i ett sett. Er det sånn for alle? Innbiller meg liksom at det skyldes genene til pappaen ;)

Ja, det er veldig vanlig!! :) morsomt med ul da :) gjettet han på kjønn? ;)

Ja, det er veldig vanlig!! :) morsomt med ul da :) gjettet han på kjønn? ;)

Vi vil ikke vite kjønn :p heldigvis var vinkelen sånn at det hadde vært umulig å se om man omså ville.

Ja fantastisk med UL! Glemte helt å be om å ta bilde så oppslukt ble jeg. Gleder meg til å kjenne sparka bedre, eller kanskje ikke når jeg så hvor ivrig h*n er, hihi ;)

Hehe :p ! Jeg hadde ivrig baby sist, men gjorde heldigvis aldri vondt :)

Hehe :p ! Jeg hadde ivrig baby sist, men gjorde heldigvis aldri vondt :)

Enda kjenner jeg enda tarmene tydeligere bedre en lille, men er helt sikker på at det er lille altså. Jeg spurte kjæresten om han var sjalu for at ikke han kan kjenne ennå, men han sa at neida, det var jo rettferdig at jeg fikk kjenne først, haha!

Enda kjenner jeg enda tarmene tydeligere bedre en lille, men er helt sikker på at det er lille altså. Jeg spurte kjæresten om han var sjalu for at ikke han kan kjenne ennå, men han sa at neida, det var jo rettferdig at jeg fikk kjenne først, haha!
Godt han ser sånn på det haha :p jeg kjenner også spark, her og der. Men gleder meg til å se sparkene også! Magen hopper liksom :D

Godt han ser sånn på det haha :p jeg kjenner også spark, her og der. Men gleder meg til å se sparkene også! Magen hopper liksom :D

Jeg syntes det så trangt ut i livmora, men det var visst ikke det ifølge legen. Skjønner godt at lille sparker og vrir seg, gitt, så ut som h*n var på vei ut! Sparka kjennes de fleste gangs som en en fiskehale som kjiler, men denne uka har det begynt å komme små dytt.

Back
Topp