Skravletråd :)

Jeg må nok leke litt husmor i dag for det blir fort litt å gjøre her :P så må jeg ut i butikken for jeg er tom for dopapir :O

Hva er dagens plan hos deg da?

Hehe. Dopapir kan være kjekt å ha;)
Jeg tenkte jeg skulle sy ferdig og stappe de putene jeg holder på med.
Vurderer en tur på familievernkontoret i kveld med gubben. De har visst temakveld i dag:)

Åja :P er det mye ? Sitter å leser litt om overproduksjon

Tja det er noen småting som er greit å få i hus som laken og sengetøy, myggnetting (det har hvert vanskelig å finne et helt sort :O ) og så litt sånn forskjellig og stelleveske + litt annet smått :)

Blir du noe klokere av det du leser da?

Hehe. Dopapir kan være kjekt å ha;)
Jeg tenkte jeg skulle sy ferdig og stappe de putene jeg holder på med.
Vurderer en tur på familievernkontoret i kveld med gubben. De har visst temakveld i dag:)

Ja dopapir syntes jeg er veldig veldig praktisk å ha i hus :P hva slags temakveld er det?

Ja dopapir syntes jeg er veldig veldig praktisk å ha i hus :P hva slags temakveld er det?

Har aaaltfor mye her. Hehe
Har støttet norsk livredning et par ganger, og da får vi masse dopapir:p haha

Det er litt om hva de brukes til og trygg tilknytning for barnet og i parforholdet.
Har ikke så mye kunnskap om familievernkontoret, så tenker hvorfor ikke. All kunnskap er god kunnskap;)

Har aaaltfor mye her. Hehe
Har støttet norsk livredning et par ganger, og da får vi masse dopapir:p haha

Det er litt om hva de brukes til og trygg tilknytning for barnet og i parforholdet.
Har ikke så mye kunnskap om familievernkontoret, så tenker hvorfor ikke. All kunnskap er god kunnskap;)

Har støttet idrettslag tidligere og da hadde jeg dopapir i lang tid :P men nå må jeg kjøpe litt :P

Men det kan jo være spennende da :) har hvert der noen ganger og tenkte meg en tur før lillebror kommer :) de kan være veldig greie å prate med :)

Har støttet idrettslag tidligere og da hadde jeg dopapir i lang tid :P men nå må jeg kjøpe litt :P

Men det kan jo være spennende da :) har hvert der noen ganger og tenkte meg en tur før lillebror kommer :) de kan være veldig greie å prate med :)

Tror det kan bli veldig spennende. Får se. Jeg hadde jo glemt det egentlig, og mannen har planer om å dra innom å se på platetopp etter jobb:o

Sleit veldig :( holdt på over 1 time med å prøve å amme så endte med at jeg måtte pumpe litt før hun tok den

Huff da. Har du snakket med jm om det og hva hun anbefaler?

Frister ikke å fylle hele huset med dun her nå kjenner jeg:( skal bli deilig å bli ferdig med de putene. Er på høy tid syns jeg

Jepp! Rakk nesten å få gjort alt før hun våkna. Resten gjøres neste dupp. Hypp på å duppe litt selv jeg!

Haha men da har du jo hvert flink til å gjøre noe istedenfor å ta deg en dupp ;) så får du heller ta deg en dupp ved neste dupp da haha :)

Det er ikke mulig å se på platetopp i morgen da? :)

Med tanke på at den streika under riskoking i går, så er der egentlig greit med en ny en snart da:p haha

Med tanke på at den streika under riskoking i går, så er der egentlig greit med en ny en snart da:p haha

Joa men da må du jo velge om du kan utsette platetoppen en dag eller om du kunne tenkt deg å fått med deg temakvelden ;)

Tusen takk BV.
Har en liten gutt som elsker flexicrib'en :)

Back
Topp