ja selvfølgelig. Men det er ikke uvanlig å teste eksisterende eller "oppgraderte" podukterMen de tester jo nyheter som nettopp har kommet i butikk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja selvfølgelig. Men det er ikke uvanlig å teste eksisterende eller "oppgraderte" podukterMen de tester jo nyheter som nettopp har kommet i butikk..
Neeeeeisoft is hadde hvert drømmen nå ja![]()
Jeg hadde med glede tatt i mot prøveMeldte meg på softiskampanjen nå. Glemte i søtsugets lykkerus at vi har laktoseintoleranse hele gjengen.
For noen år siden buzzet jeg Drikki (?) en sånn grøtdrikkvellinggreie fra Nestlé. Det var noen liter med skvip som ingen ville smake på, eldste digget det da. Men drakk oss leiPussig nok har jeg ikke sett det i butikkene siden.
Testet Stop24 engang i tiden og. Merkelig nok, ingen som ville ha vareprøver på antiperspirantkrem.Svette er vist tabu.
Neeeeeijeg kom ikke med /(
Ikke jeg hellerNeeeeeijeg kom ikke med /(
Skal man få beskjed om man ikke kommer med også? Ikke hørt noe jeg.
Edit - Hahah, fikk akkurat mail. Fikk ikke være med. Er ikke overrasket, har kun fått en kampanje på dem 5 årene jeg har vært registrert.![]()
Smsgruppa hadde jeg og, teit oppleggBabydrikke, varmepledd,spikermatte, 3 forskjellige stekepanner fra obh nordica, massasjeapparat (kalla min for E.T), kindersjokolade og smsgruppa.
Den verste var smsgruppa. Ingen som likte den da det ikke var noen som huska nr man fikk utdelt.
Ikke jeg hellerIkke jeg hellermen skal kjøpe det likevel
![]()
har du testa den da?? var den gooood???Ikke jeg hellermen jeg har jo alt kjøpt den
![]()
Har du ikke sett tråden jeg laget??har du testa den da?? var den gooood???
gleder meg!