Buzzador? hva er det beste..

Meldte meg på softiskampanjen nå. Glemte i søtsugets lykkerus at vi har laktoseintoleranse hele gjengen.

For noen år siden buzzet jeg Drikki (?) en sånn grøtdrikkvellinggreie fra Nestlé. Det var noen liter med skvip som ingen ville smake på, eldste digget det da. Men drakk oss lei :P Pussig nok har jeg ikke sett det i butikkene siden.

Testet Stop24 engang i tiden og. Merkelig nok, ingen som ville ha vareprøver på antiperspirantkrem. :P Svette er vist tabu.
Jeg hadde med glede tatt i mot prøve :p haha!

Drikki husker jeg, banan og ris eller noe? :p hehe

Neeeeei :( jeg kom ikke med /(

Skal man få beskjed om man ikke kommer med også? Ikke hørt noe jeg. :p

Edit - Hahah, fikk akkurat mail. Fikk ikke være med. Er ikke overrasket, har kun fått en kampanje på dem 5 årene jeg har vært registrert. :)

Skal man få beskjed om man ikke kommer med også? Ikke hørt noe jeg. :p

Edit - Hahah, fikk akkurat mail. Fikk ikke være med. Er ikke overrasket, har kun fått en kampanje på dem 5 årene jeg har vært registrert. :)

Jeg har fått være med på 5 stk tror jeg :p og en fra smartson :)

Babydrikke, varmepledd,spikermatte, 3 forskjellige stekepanner fra obh nordica, massasjeapparat (kalla min for E.T) :P , kindersjokolade og smsgruppa.
Den verste var smsgruppa. Ingen som likte den da det ikke var noen som huska nr man fikk utdelt.

Babydrikke, varmepledd,spikermatte, 3 forskjellige stekepanner fra obh nordica, massasjeapparat (kalla min for E.T) :P , kindersjokolade og smsgruppa.
Den verste var smsgruppa. Ingen som likte den da det ikke var noen som huska nr man fikk utdelt.
Smsgruppa hadde jeg og, teit opplegg :p

Hurra jeg får være med på softis. Gleder meg til den kommer :)

Fikk teste noe thai mat en gang som var veldig godt. Ellers har jeg fått snop, tamponger, drikki, voks, rettetang/krølltang, cillit bang, flux og en del mer. Kjempe kjekt syntes jeg

Jeg fikk heller ikke softis, gitt.

Har testa ketchup, ekstra sukkertøy, veet voks greie, kaffemaskin, carbaderm krem(?), duftlys, våtservietter fra natusan, santa Maria tai, nestle babymat, selvbruning, ob tamponger, dr greve shampoo og balsam, Ellen tamponger å nå ble jeg med på den der Softis greia:D gleder meg til den kommer å til å teste. Har egentlig vært fornøyd med alt jeg har testa. Sambo har buzza no aftershave og deodorant :) åsså har han bussa hundefor :)

Håpa på den softisen men fikk dessverre ikke bli med

Back
Topp